Evolutia zborului IAS - CGN - IAS:
Iunie:
IAS->CGN 929 = 116 pax/zbor
CGN->IAS 820 = 102.5 pax/zbor
Iulie:
IAS->CGN: 1148 = 127.5 pax/zbor
CGN->IAS: 1278 = 142 pax/zbor
August:
IAS->CGN: 1391= 154.6 pax/zbor
CGN->IAS: 1191= 132.3 pax/zbor
Septembrie:
IAS->CGN: 1274= 141.6 pax/zbor
CGN->IAS: 1145= 127.2 pax/zbor
Octombrie:
IAS->CGN: 1254= 139.3 pax/zbor
CGN->IAS: 1144= 127.1 pax/zbor
Noiembrie:
IAS->CGN: 95 4= 119.3 pax/zbor
CGN->IAS: 762 = 95.3 pax/zbor
YR-BAS are nevoie de renovare si la interior. Am zburat ultima data in noiembrie cu el si arata nasol. E configurat high-density cu scaune clasice destul de ponosite. Cel mai aiurea insa sint bin-urile de bagaje care la rulajul pe pista fac un zgomot ingrozitor de zici ca se desprind din loc, mai ales pe pistele "gratar".
Apropos de scaune slim, din cite stiu avem asa: NG-urile sint cu scaune slim (nu sint sigur de BMB), 735-urile ex-Lufthansa la fel, iar dintre 734 stiu ca au slim BAR si BAK (parca). Puteti corecta/completa?
iar dintre 734 stiu ca au slim BAR si BAK (parca). Puteti corecta/completa?
au fost mai multe vopsite la BBULa BBU se vopseste . Ultimul exemplu ,YR-BMH nu a fost vopsit la Romaero?