Asta zic si eu, daca Palma a mers, nu vad de ce sa nu mearga Sardinia (care sta oricum mai bine cu plajele cu nisip si e semnificativ mai mare). Ok, Malta e mica si poate ca nu esti tentat sa revii/mergi la plaja periodic pentru ca nu ai asa de multe optiuni grozave (in schimb ai chestii faine de vizitat), dar Sardinia e mare.
De Dubrovnik ma bucur si eu ca au avut tupeul sa-l aduca, trebuia sa fie de multa vreme ceva spre Croatia din punctul meu de vedere, desi nu stiu daca e tocmai un an bun pentru teste de genul asta.
Ca sa ne intelegem, eu n-am nimic cu Egipt sau Tunisia, sunt convins ca poti face vacante faine acolo, dar din punctul meu de vedere nu sunt destinatii care sa prezinte un nivel suficient de siguranta/incredere incat sa ma duc fara griji cu familia. Pot sa inteleg ca apa e mai calda, ceea ce duce automat la dezvoltarea coralilor si a unei vieti submarine mai colorate/atractive, la fel cum pot sa inteleg ca iarna nu poti merge in Mediterana, deci Egiptul e o solutie la indemana celor care vor sa mearga la mare iarna. Vara e oricum prea cald ca sa mai mergi in Egipt si sa fie confortabil (eu unul prefer sa am la mare sub 30 de grade afara si fug de soare cat pot).
Ce mi-e mie "frica" e ca anul asta se fac experimente in Cluj pentru ca exista avioane disponibile, si decat sa stea degeaba mai bine se fac diverse teste (Dubrovnik, Lisabona, Zakynthos/Mykonos la Wizz, Maldive/Zanzibar, Paris CDG/Amsterdam/Heathrow, ba mai nou se discuta si de British Airways) ... ma bucura mult faptul ca au intrat, dar sper sa se demonstreze ca nu au fost doar experimente facute pentru ca aveau avioane la sol si nu aveau ce face cu ele. Pentru ca zborurile astea erau asteptate de ani de zile si nu au intrat atunci, cand avioanele nu "zaceau" nefolosite/aeroporturile erau aglomerate, de aia am indoieli ca vor fi mentinute macar jumate din ele.
Vor veni si Sardinia/Tenerife inevitabil, sunt printre favoritele vesticilor si nu au cum sa nu ajunga si la noi. Doar ca mi se pare frustrant cateodata ca agentiile nu formeaza un trend in loc sa tot acopere (majoritar) vechile rute. Maldive/Zanzibar au aparut din cauza pandemiei, inflatie de avioane si lipsa de activitate turistica generala, deci daca ajunge cutitul la os agentiile isi asuma si riscuri
De Dubrovnik ma bucur si eu ca au avut tupeul sa-l aduca, trebuia sa fie de multa vreme ceva spre Croatia din punctul meu de vedere, desi nu stiu daca e tocmai un an bun pentru teste de genul asta.
Ca sa ne intelegem, eu n-am nimic cu Egipt sau Tunisia, sunt convins ca poti face vacante faine acolo, dar din punctul meu de vedere nu sunt destinatii care sa prezinte un nivel suficient de siguranta/incredere incat sa ma duc fara griji cu familia. Pot sa inteleg ca apa e mai calda, ceea ce duce automat la dezvoltarea coralilor si a unei vieti submarine mai colorate/atractive, la fel cum pot sa inteleg ca iarna nu poti merge in Mediterana, deci Egiptul e o solutie la indemana celor care vor sa mearga la mare iarna. Vara e oricum prea cald ca sa mai mergi in Egipt si sa fie confortabil (eu unul prefer sa am la mare sub 30 de grade afara si fug de soare cat pot).
Ce mi-e mie "frica" e ca anul asta se fac experimente in Cluj pentru ca exista avioane disponibile, si decat sa stea degeaba mai bine se fac diverse teste (Dubrovnik, Lisabona, Zakynthos/Mykonos la Wizz, Maldive/Zanzibar, Paris CDG/Amsterdam/Heathrow, ba mai nou se discuta si de British Airways) ... ma bucura mult faptul ca au intrat, dar sper sa se demonstreze ca nu au fost doar experimente facute pentru ca aveau avioane la sol si nu aveau ce face cu ele. Pentru ca zborurile astea erau asteptate de ani de zile si nu au intrat atunci, cand avioanele nu "zaceau" nefolosite/aeroporturile erau aglomerate, de aia am indoieli ca vor fi mentinute macar jumate din ele.
Vor veni si Sardinia/Tenerife inevitabil, sunt printre favoritele vesticilor si nu au cum sa nu ajunga si la noi. Doar ca mi se pare frustrant cateodata ca agentiile nu formeaza un trend in loc sa tot acopere (majoritar) vechile rute. Maldive/Zanzibar au aparut din cauza pandemiei, inflatie de avioane si lipsa de activitate turistica generala, deci daca ajunge cutitul la os agentiile isi asuma si riscuri