Discutii acoperire

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Pai nu stiu in ce masura este mai inalt acoperisul unei case decat un bloc cu 4 etaje care are undeva la 15-16 m.Daca nu mai este prioritara romania asta este cu totul altceva.Probabil au vazut ca avem deja acoperire si incearca sa promoveze si alte locatii pentru sistemul MLAT.
 
Catalin, si daca casa este in varf de deal? Ditamai vila in cartier cu case, etc.
Referitor la MLAT ai dreptate, insa daca in zona sunt si alt radare de la ei, nu ai prioritate fata de zonele fara radar.
 
Pai tocmai la mine nu prea este,dar daca ne raportam la intreaga romanie este cum ziceai si tu mai sus ca sunt altii prioritari,
 
Scuze pentru intarziere!
Da, am vazut anuntul de host equipment pentru Romania, am completat formularul si in cateva zile am primit un mail in care imi solicitau mai multe date precum si poze din locul in care va fi instalata antena, catre cele 4 puncte cardinale, pentru a se asigura ca nu sunt obstacole.
Acesta este mail-ul trimis de FR24:
Thank you for offering to host one of our free receivers.
Your reference is #4720. Please quote this in all correspondence

Please see attachment for a PDF document with more information about the ADS-B equipment Flightradar24 provides to suitable hosts. Please make sure to read it carefully.

The ADS-B equipment we are sending out is expensive and in limited supply so we need to know a bit more about where it will be located and you that will take care of it.

To help us do that, please complete the following form:
http://www.flightradar24.com/increase_coverage.php?sub=form-2&token=5249c6d9104fd5.22820562

It usually takes about one week for a Flightradar24 representative to make a decision after you’ve filled out the form. However, if your location is not approved at that point, there’s a good chance that we will revisit your application at a later date.

In addition to getting improved Flightradar24 coverage in your area, you will also receive a free subscription to Flightradar24 Premium ( https://premium.flightradar24.com/premium/ ) when you host our ADS-B equipment.

Once again, thanks for offering to host one of our receivers and please remember to complete the form:
http://www.flightradar24.com/increase_coverage.php?sub=form-2&token=5249c6d9104fd5.22820562


Au revenit cu mail-ul de aprobare in 10 zile:
Congratulations, your application to host ADS-B equipment from Flightradar24 has been approved.
Your reference is #4720. Please quote this in all correspondence

We're now arranging to send you the ADS-B equipment and we will provide shipping details as soon as possible. Usually it takes about one week between a location being approved and the equipment being sent.

You will receive an email you as soon as we have shipped the ADS-B equipment. In addition to tracking information, you will also receive set-up instructions for the equipment.

In aproximativ 3 saptamani am primit pachetul. Continutul il gasiti in link-ul de mai jos:
http://www.flightradar24.com/files/Equipment_Instruction.pdf

Dupa instalate mi-au dat drept de membru premium. Din pacate, desi am insistat nu am putut schimba denumirea din LBRS1 in LR.... :)
 
Salutari si bine ai venit pe forum.
Din pacate zborul respectiv nu mai este disponibil, ar fi fost recomandat sa pui un screenshot.
 
Salutari si bine ai venit pe forum.
Din pacate zborul respectiv nu mai este disponibil, ar fi fost recomandat sa pui un screenshot.
Bine v-am gasit ...
Nu mi-a dat prin cap sa fac un print screen ...
Dar am vazut aici pe threadul asta urmatorul comentariu :
"
Ok !!! pai inseamna ca avem pe cel de la Arad F-LRAR1 si F-LBRS1 de la Bulgari care bate la noi aici in partea de sud . Daca s-ar mai lua unu prin Muntenia undeva la Buc. si inca 1-2 prin moldova eu zic ca am fi acoperiti in mai toate zonele .

#7Catalin81, Nov 29, 2013"
si ma gandeam ca voi stiti despre ce e vorba ... sunt avioane de recunoastere ? sau ce sunt ? ca a dat multe ocoluri pe deasupra orasului si apoi a luat-o spre Timisoara ... si din F-LRAR1 parca si-a schimbat denumirea in altceva ... :)
 
Nu stiu exact despre ce fel de colouri vorbesti. Daca a fost o cursa de linie, putea sa fie un holding, iar daca a fost ceva mai mic, eventual de la CAA, atunci putea fi vorba de o calibrare de VOR/DME.
Cand ai observat, ai putea sa dai o data si ora cat de cat exacta? sa dam inapoi "caseta" la fr24 si sa vedem exact despre ce e vorba.
 
ieri la 12:32 ora postarii mele ... parca era un Cessna 510 daca bine tin mine ... nu cred ca era de linie...ca nu am putut sa vad traseul de unde vine...si cine e operatorul ... poate n-am retinut ...
ps: cum se poate vedea in urma istoricul pe flightradar24 ? doar cu cont premium ?
CAA ?VOR/DME? :) chineza pentru mine
 
Petru a "da timpul inapoi" click pe ceasul incercuit cu rosu in imaginea de mai jos. Nu e nevoie de premium, dupa cate stiu eu.
timefr24urkzn.jpg


CAA - Autoritatea Aeronautica Civila Romana - AACR
VOR/DME = radiocompas omnidirectional si echipament pentru masurarea distantei. Aceste sunt calibrate, din cand in cand, pentru a functiona in parametri.
VOR/DME - http://www.hailazbor.ro/manuale/navigatie_aeriana.pdf pagina 83
[doublepost=1445786230,1445785585][/doublepost]L-am gasit, este vorba de zborul acesta - Flightradar24.com - Live flight tracker!
Daca ne uitam exact, a revenit de 2 ori, dupa decolare, a facut cate un low pass, dupa care a plecat catre OTP. Nu este nimic iesit din tipar, astfel de lucruri se fac destul de des, la cererea "pasagerilor", care au bani de un business jet.
 
mersi de raspunsuri :)
or fi survolat zona inainte sa-l aduca azi pe Iohanis la Arad ... :D