[ARW] Discuții Generale

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Joint !Airlines :D
[doublepost=1453292286,1453290593][/doublepost]Mai reala mi se parea Kon Tiki Sky decat aiureala asta.
 
  • 👍
Reactions: 2 users
Ohoo, deci mai au planuri pentru Tulcea si Suceava. Dacă zic ei... Intreb si eu, oare nu aveau mai multe sanse pe OMR ? Oras mai mare, turism, fără autostradă spre CLJ sau DEB... Nu stiu ce sa zic de strategia lor... si nici nu e prea clar cine sunt.
 
Hai sa vedem ca zboara ce s-a anuntat. Asa, declaratii de intentii s-au mai vazut/auzit
 
Imi vine foarte greu sa cred ca Ryanair nu v-a intra pe unul dintre aeroporturile din partea de Vest a Romaniei si v-a lasa pe Wizzair sa mulga la greu clientela LCC.

Daca Ryanair se v-a tine de cuvint in privinta intentiei lor de a deschide baze si a zbura de pe 10-12 aeroporturi din Romania cu target de 10 Mil pax in urmatorii 5 ani, probabil ca Aradul , Oradea, Baia Mare, Satu Mare, Sibiu, Tirgu Mures, Suceava, Constanta sint aeroporturi pe care le iau in considerare.

Nu cred. Pentru ca nu mai e strategia lor de mult.

TSR si apoi OTP. CLJ , SBZ deservite de pe alte baze.

SCV e ZERO so va fi ZERO.

Aradul e mort si va fi more pt ca e useless.

Baia Mare si Satu Mare - va ramine unul din ele ca nu au catchement.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Din ciclul companii care exista doar in Powerpoint.

Destept seful aeroportului - mai da prosteala de presa si isi mai justifica citeva luni jobul inutil.

Hm, ar trebui sa imi fac si eu citeva firme din astea.. apoi sa merg prin Europa sa ofer strategii marete la aeroporturi inutile.
 
Dar care sa fie scopul ? Adica tipul asta Jacobs a venit, a semnat... Drumul costa, inregistrarea firmei, site-ul, totul e pe bani. Deci unde e castigul ?
 
Dar care sa fie scopul ? Adica tipul asta Jacobs a venit, a semnat... Drumul costa, inregistrarea firmei, site-ul, totul e pe bani. Deci unde e castigul ?

Cavaleri ai sperantelor se gassesc intodeauna. Mai ales la provinciali.

Poate la astia din Arad li s-a spus ca vine Jacobs si au crezut ca e Kenny ;)
 
Si totusi n-am inteles care-i ideea. Cine plateste tot tamtam-ul asta ? Sa nu-mi spuna nimeni ca Jacobs a venit a cheltuit doar bani cu operatiunea asta si in final nu va castiga nimic...
 
A venit Jacobs cu un 3 in 1 ca sa entuziasmese aradenii cu ocazia alegerilor sa inghita gogosi! Mai credibili erau Fly Romania sau Air Vallee decat astia :)))
 
Adresa lor de contact e o cutie postala. :))))


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Măcar olandezii încă nu au luat bani de la oameni. ;)


Sent from my mobile phone using Tapatalk
 
Dude, asta e o "firmă" de garsonieră.


Sent from my mobile phone using Tapatalk
 
Asta, spre deosebire de Join, pare sa fie o firmă serioasa. Doar un amănunt: pe profilul de LinkedIn al lui Jacobs, desi apare ca manager în cadrul ambelor companii, doar firma de consultanta are link (deci există pe LinkedIn)... De asemenea, descrierea Join suna cam asa: "... un start up în domeniul aviației care doreste să devină o umbrelă pentru diferite operațiuni...". Deci, trageti concluziile. Singura referire la Join Airlines înafară de presa romaneasca cu anuntul de la Arad, e o mentiune în Wikipedia, că Groningen Luchtwaart Maatschapij, un alt start-up care nu a zburat încă niciodată, a intrat sub umbrela Join...

De asemenea, pe LinkedIn, Jacobs apare ca manager al Join de 5 ani si 5 luni, în timp ce site-ul pare făcut în 11 Noiembrie 2015 (dacă cei care se pricep mai bine pot confirma...)

În rest, nu par să existe nicăieri pe Internet vreo dovadă că ar fi operat ceva, cândva, pe undeva... Nu par să existe nici articole de presă despre ei în limba olandeza.

În concluzie, eu mă întreb dacă toată reprezentatia asta nu a fost plătită ca si consultanta la TIAS de unii sau altii cu anumite interese. Păreri ?
 
De ce zici tu că e firmă serioasă? Vreun portofoliu?


Sent from my mobile phone using Tapatalk