HiSky - Discutii

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Sunt tare curios dacă vor face la fel și la TGM, adică să anuleze la greu cursele.

Și nu inteleg cum de nu au realizat până acum că ar trebui să pună în vanzare biletele pentru orarul de vara mai repede. Nu poți pune în vanzare biletele cu 2 luni înainte, doar au văzut anul acesta cum a fost ... oare nu au învătat nimic?
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Conform paginii de fb a aeroportului ar mai pregati lansarea a 8 rute din care 3 chartere. Pana la urma, ei testeaza o piata in care nici Ryanair si nici Wizz nu au facut mare lucru: primii au operat clasic "ia subventia si fugi", iar ceilalti au tot testat rute si au ramas cam cu patru si cu frecvente minime.
Eu nu vad sa se fi intamplat ceva intre timp astfel incat ce nu au putut altii cu CASK mult mai mic sa poata ei, dar... om trai si om vedea. Eu as paria pe anulari la greu.
Pana la urma, chiar daca e greu de acceptat de unii, piata romaneasca nu mai ofera cine stie ce posibilitati de expansiune mai ales pe trafic etnic dupa ani in care WZZ (in mod special), BLA si RYR tot au lansat si inchis rute. Chiar si downsize-ul serios la care a fost nevoita BLA in ultimii 3 ani e o consecinta a acestei realitati.
 
Last edited:
  • 👍
Reactions: 4 users
În curând iese de la vopsit al patrulea avion HiSky - asamblat în Q12015
 
  • 👍
Reactions: 1 users
De câteva zile HiSky a anulat cursa CLJ-LIS din 16.12 si astfel mai confirma o data ca nu se pot face rezervari serioase la aceasta companie.

Banuiesc ca nu vândusera destule bilete, dar sigur ca vreo 100 de oameni (în ambele directii) sunt acum disperati ca li s-a încurcat vacanta de sarbatori.

Nu vad cum aceasta companie va putea sa reziste pe piata si nu înteleg pentru ce anume tot achizitioneaza alte avioane ...

Deci cunostiintle tale @Klausenburg au facut exact ce trebuia ... :BangHead:
HiSky a reusit sa isi faca o reputatie foarte proasta. Zilele trecute l-am intrebat pe un coleg portughez daca de Craciun va merge in Portugalia cu HiSky... Si mi-a spus ca toti portughezii pe care ii cunoaste in Cluj au avut bilete la HiSky si mai toate cursele au fost anulate. Unii au avut sansa sa poata zbura in alta data... Dar altii au avut probleme mai serioase. Deci a spus ca nicio sansa, va merge ca si in anii trecuti cu escala pe undeva prin Europa.
 
  • 👍
Reactions: 4 users
Nu vad cum aceasta companie va putea sa reziste pe piata si nu înteleg pentru ce anume tot achizitioneaza alte avioane ...
Pe segmentul zborurilor dupa orar e clar ca au dat un kix cat CLJ de mare - cand lasi oameni pe jos de sarbatori, sa nu te astepti sa iti mai vina clienti. Se tot duce vorba...
Probabil ca tintesc piata zborurilor charter, segment din care va mai fi o paine alba si buna de mancat ceva timp, cel putin cat mai dureaza pandemia. De fapt ce paine, cozonac cu nuca. ;)
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Nu vad cum aceasta companie va putea sa reziste pe piata si nu înteleg pentru ce anume tot achizitioneaza alte avioane ...
Asta e dovada clara ca nu sunt capabili sa sustina un inceput coerent. Era evident ca oriunde si oricand si oricarei companii aeriene ii e greu la inceput, ca trebuie sa sustina financiar macar 6-12 luni niste rute care au nevoie de timp pentru consolidare.
Cu alte cuvinte, aduci bani de acasa primul an pentru a putea apoi sa castigi. Nu cred ca in lume exista alt "mpodel" pentru start-up-uri.
Nu e posibil sa vezi ca ai niste LF mici la inceput (ceea ce e NORMAL) si sa nu ai rabdarea (si repet, capacitatea financiara) sa construiesti rutele astea.
LE: M-am uitat si pe tarife. Cum sa "bati" WZZ pe TGM - LON cand WZZ ofera 170 euro RT cu bagaj de cala de 20 si HYS are 330 euro RT? O fi LTN vs STN, dar...
 
Last edited:
  • 👍
Reactions: 1 user
si cursele charter CLJ-HRG au fost anulate complet pâna în martie ...

Bine, aici este treaba turoperatorului Amara Tour care se pare ca nu a vândut destul ... (alti turoperatori au suplimentat cursele si de sarbatori vor opera pe lânga Tarom si FlyEgypt vor mai opara Air Cairo si Corendon).

Oricum ... nu prea stiu cum o sa se descurce, daca nici charterele, unde venitul este relativ sigur, nu mai sunt operate ...
 
Probabil mizeaza pe subventii. Sambata vor debuta mai multe zboruri regulate.


18.12.202119.12.202120.12.2021
TGM - STN
BAY - STN
TGM - BVA
TGM - BGY
BAY - BGY
 
@danibmm sigur ca primesc subventii pe aceste curse ... sa vedem daca le vor opera pe toate si pe tot orarul de iarna

Alta problema cronica la ei, este faptul ca pun extrem de târziu în vânzare biletele ... nu am înteles asta pâna acum ... si în vara au început sa vânda orarul de iarna de la mijlocul lui August ... acum vad ca iar asteapta probabil pâna undeva în ianuarie sa porneasca vânzarea pentru sfârsitul lui martie ...

Toata lumea are în vânzare de mult biletele pe sezonul de vara, altii (gen Easyjet) deja si pe o parte din sezonul de iarna 22/23.
 
  • 👍
Reactions: 1 users
@ZoneAir o fi sold out cu tot felul de jurnalisti si/sau personalitati :rolleyes:

La celelate zboruri (STN-BAY, BAY-STN si STN-TGM) se pot face rezervari ...

În alta ordine de idei, YR-JOY a ajuns acum câteva minute la BBU de la OSR, banuiesc ca acesta va fi bazat la TGM dupa ce trece probabil pe la Romaero pentru ultime finisari sau se finalizeaza înmatricularea sau ceva de genul (nu stiu cum sunt procedurile).
 
În alta ordine de idei, YR-JOY a ajuns acum câteva minute la BBU de la OSR, banuiesc ca acesta va fi bazat la TGM dupa ce trece probabil pe la Romaero pentru ultime finisari sau se finalizeaza înmatricularea sau ceva de genul (nu stiu cum sunt procedurile).
Vin la BBU pentru inspecția de la AACR, nu au nicio legătură cu Romaero.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Cred că și BAY va fi canx, am înțeles că încă nu au primit TCO pentru UK (într-adevăr nu apar listați pe caa.co.uk)