Ronanair (--/---)

• Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.

Zsolt

King Nothing
Staff member
fly-ra 2017
Feb 12, 2012
Aotearoa
flightradar24 feed id
My fr24 statistics
flightaware feed
My flightaware feed
Flightdiary
My fr24 profile
A new Hungarian based premiere airline will commence its operations by winter 2017. The Airline will be based in Budapest, Hungary which aims to be the leading modern carrier in Europe and will be at the forefront of innovation and technology with and a forward thinking, progressive attitude to the industry.

Ronan Air - Best Flight Bookings

Sa vedem ce ve urma.

• 👍
Reactions: 1 user
Niciun PowerPoint?

Sent from my fabulous iPhone 7 Plus using Tapatalk

"which aims to be the leading modern carrier in Europe and will be at the forefront of innovation and technology with and a forward thinking, progressive attitude to the industry."
Da ,sigur!
Niciodata nu am incredere in cei se care se autodeclara forward thinking sau out of the box. In general sfarsesc prin a fi cei mai banali si previzibili si cad in esec.
Vreti forward thinking ,luati lectii de la EZY,RYR,NAS,LUV.!

Fata de versiunea anterioara a hartii cu vise ,a zburat CND.

routemap_zpsdy6pfdtn.jpg

acuma a aparut TGM ... AT7 cred ca ar putea ateriza acolo si în conditiile actuale ...

map.jpg

M-as bucura sa ii testez pe astia.. mi-e doar sa nu fie tot un fel deSólyom Hungarian Airways, adica o companie aeriana care sa nu apuce sa decoleze niciodata.

Păi deocamdată nici ăștia nu au decolat. Hărți din astea pot să fac și eu. ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

• 👍
Am intrat pe siteul lor ,acum updatat ,inclusiv cu noul termen de lansare:

A new Hungarian based premier airline will commence its operations by winter 2018. The Airline will be based in Budapest, Hungary which aims to be the leading modern carrier in Europe and will be at the forefront of innovation and technology with and a forward thinking, progressive attitude to the industry.

Pana (daca?!) se lanseaza il voi muta la Companii defuncte.

• 👍