Turkish Airlines - discutii

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Compania Turkish Airlines a anulat peste 120 de zboruri interne şi internaţionale, cu plecare sau sosire pe aeroporturile Ataturk şi Sabiha Gokcen din Istanbul, marţi şi miercuri, din cauza ninsorilor şi rafalelor puternice de vânt.

Iniţial, compania a anulat 88 de zboruri interne programate pentru marţi dimineaţa. Alte peste 80 de zboruri au fost anulate la Istanbul la 11 februarie din cauza ninsorilor abundente. Totodată, autorităţile locale au anulat toate serviciile de feribot la Istanbul, relatează BGN News. Potrivit presei turce, stratul de zăpadă care acoperă Istanbulul a ajuns la 25 de centimentri.
 
Conform listei de zboruri anulate, Turkish Airlines a anulat zborurile Istanbul – Bucureşti ce trebuiau să fie operate astăzi, 18 februarie 2015.
18.02.2015 TK1044 (OTP) Bucharest Henri Coanda Airport 10:15 (IST) Istanbul Ataturk Airport 11:40
18.02.2015 TK1043 (IST) Istanbul Ataturk Airport 07:55 (OTP) Bucharest Henri Coanda Airport 09:15
18.02.2015 TK1046 (OTP) Bucharest Henri Coanda Airport 21:50 (IST) Istanbul Ataturk Airport 23:15
18.02.2015 TK1045 (IST) Istanbul Ataturk Airport 19:30 (OTP) Bucharest Henri Coanda Airport 20:50
Turkish Airlines oferă pasagerilor posibilitatea restituirii / modificării / anulării a biletelor de avion rezervate înainte de 18 februarie pentru zborurile de la / spre Istanbul, pentru 18-19 februarie.
A fost anulat şi zborul:
18.02.2015 TK1051 (CND) Constanta Mihail Kogalniceanu Airport 16:40 (IST) – Istanbul Ataturk Airport 17:50
airlinestravel
 
Nici nu ma mir, la cum arata METAR/TAF

Code:
LTBA 181850Z 35020G30KT 0600 R35R/0500U R17L/0275U R05/0600U R23/0600U +SHSN BLSN BKN006 BKN016 M01/M01 Q1029 R17L6/3031 R17R6///29 R056///28 BECMG 1600
TAF LTBA 181640Z 1818/1924 01020G30KT 1600 SHSN BLSN BKN006 BKN016
TEMPO 1822/1901 0400 +SHSN
PROB40
TEMPO 1902/1906 01025G40KT 0400 +SHSN
BECMG 1905/1908 6000 -SHSN SCT007 BKN020
PROB40
TEMPO 1908/1912 2200 SHSN BKN012 BKN020
BECMG 1911/1914 01010KT
 
Compania Turkish Airlines ar putea intra pe Aeroportul Internaţional Timişoara, în viitorul apropiat, pentru a opera zboruri între Timişoara şi Constanţa şi, mai departe, spre Istanbul, conform opiniatimisoarei.ro...
"Va fi un zbor de linie, dar inca discutam de un pret accesibil, astfel incat agentiile de turism sa compuna un pachet accesibil zbor plus cazare. Deci, pretul e extrem de important. ... Cu Turkish Airlines Constanta discutam acest lucru de o luna pentru ruta Timisoara – Constanta, pentru ca ei au deja Constanta – Istanbul si ar vrea sa isi faca legatura si de pe un aeroport din Romania spre Constanta apoi catre lumea larga. ", a spus Corina Martin, presedintele Federatiei Asociatiilor de Promovare Turistica din Romania.
Contactaţi de AirlinesTravel, oficialii Turkish Airlines Constanţa au menţionat că nu au veşti despre această ştire. Încă se discută
airlinestravel.ro
 
Aberatii ... TK nu (cred ca) pot opera TSR-CND ... si în nici un caz decizia lor de operare a rutei IST-TSR nu cred ca depinde de pachetele agentiilor de turism ...
 
Cu Turkish Airlines Constanta discutam acest lucru de o luna pentru ruta Timisoara – Constanta, pentru ca ei au deja Constanta – Istanbul si ar vrea sa isi faca legatura si de pe un aeroport din Romania spre Constanta apoi catre lumea larga.
Totusi ,daca o credem pe C Martin ca isi racesc gura de o luna discutand pe aceasta tema si, mai ales de partea subliniata a citatului de mai sus ,lucru exprimat si cu alte ocazii ,poate sa fie un sambure de adevar.
 
Last edited by a moderator:
din câte citesc eu pe site-ul UE acordul cu Turcia prevede faptul ca orice companie aeriana din UE poate zbura de oriunde din UE în Turcia si viceversa, dar nu si de "8th freedom", adica exact ceea ce ar reprezenta sectorul român pe ruta IST-TSR-CND-IST.
 
Poate atat timp cat nu vand bilete TSR-CND sau CND-TSR la fel cum nu se vand bilete CND-VAR sau VAR-CND

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
 
8th freedom e cheia...... ca de obicei Thomas a surprins esentialul. Dar e bine, nu-i asa, pentru prosti, sa spunem orica.
Cred ca orice discutie despre TK via CND e closed. Clujul vrea direct (si bine face), Timisoara nu stie ce vrea dar viseaza, asa ca.....
Dupa parerea mea e cam ultimul tren pentru TK in provincie. Daca nu intra acum , in summer 2016 intra Wizz pe SAW (Sabiha Gokcen) si gata.
 
Dar nu e același lucru cu sectorul Varna - Constanța? .. tot UE-UE e.

Poate atat timp cat nu vand bilete TSR-CND sau CND-TSR la fel cum nu se vand bilete CND-VAR sau VAR-CND

Exact asta este, operarea cu escala nu este problema ci comercializarea segmentului respectiv.

Totusi, acest lucru se poate obtine printr-un acord, sa nu uitam ca QR a comercializat OTP-SOF (care însa nu este 8th freedom ci 5th - dar care în UE din punct de vedere juridic e acelasi lucru)
 
8th freedom e cheia...... ca de obicei Thomas a surprins esentialul. Dar e bine, nu-i asa, pentru prosti, sa spunem orica.
Cred ca orice discutie despre TK via CND e closed. Clujul vrea direct (si bine face), Timisoara nu stie ce vrea dar viseaza, asa ca.....
Dupa parerea mea e cam ultimul tren pentru TK in provincie. Daca nu intra acum , in summer 2016 intra Wizz pe SAW (Sabiha Gokcen) si gata.

Interesul Turkish nu e pentru cumparatorii de blugi ci pentru transfer pe long haul. Tot asa cum Emirates vrea transfer spre Australia /Asia iar Wizz deserveste nevoile de transport ale prestatoarelor cu bazinul.
 
Din sursele mele , THY insista pt operarea in triunghi in ceea ce priveste orasele romanesti de provincie , cel putin pt inceput . Cat a fost CND-IST direct LF-ul a fost foarte foarte slab si aparent nu doresc experiente similare . Asta pe linga alte aspecte : lipsa avioane , IST ca aeroport e cam full
 
Da, si eu mai degraba m-as astepta la o operare în triunghi, mai ales ca ei practica asta pe multe rute internationale de-ale lor.

Si o operare combinata cu 4/7 cum este cea pe VAR/CND cred ca s-ar potrivi ca intrare pe piata pe CLJ/TSR de exemplu.
 
Da, un IST-CLJ-TSR-IST sau IST-TSR-CLJ-IST ar fi interesant, mai ales dacă ar avea şi drept de vânzare CLJ-TSR
 
  • 👍
Reactions: 1 users