Turkish Airlines - LFs si Statistici

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
A

Anonymous

Guest
nGN21UV.png


24.09.2016
IST-CLJ 46 Pax (41 ECO + 5 BIZ) LF36% A319
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Chiar bune cifre pentru inceputul rutei. Cunosc personal pe unii care zilele acestea trebuie sa mearga la BRU si au ales LH in loc la TK chiar daca cu TK era mai ieftin pentru simplu fapt ca le era groaza de IST dupa atentatele de acolo... Deci in acest context (atentate, problemele politice din Turcia, ruta e la inceput), chiar pot sa spun ca LF-ul e unul destul de bun.
 
-"+" Cu LH ai o muiltime de legaturi intr-o gramada de directii.
" -" Sunt, insa, si doua inconveniente: pretul ridicat si mai ales riscul de-a tranti de-o greva baietii, ca se cam tin de ele, taman cand ai tu de zburat...
 
Pai e naturala alegerea. Daca nu e diferenta imensa de pret, trebuie sa fi batut in cap sa mergi CLJ-BRU prin IST.
 
Eu situ ce zici @eurocopter , prin MUC e mai scurt. Eu ma refer ca sunt care ar merge prin IST dar nu merg din motivele mentionate mai sus. Cei pe care ii cunosc ar fi mers prin IST daca nu erau probleme politice in Turcia si atentatele de pe Ataturk.
 
Pai e naturala alegerea. Daca nu e diferenta imensa de pret, trebuie sa fi batut in cap sa mergi CLJ-BRU prin IST.

De ce? chiar nu inteleg ce e mai "natural" in a alege pretul mai mare daca diferenta de timp nu e semnificativa...

Culmea e ca probabil cursele cu transfer dureaza mai mult sa ajungi in centrul Bxl dect cu LCC la CLJ-CRL... Asta mi se pare ridicol...dar no, daca e musai din motive corporate sa fie legacy, asta e... timp si bani mai multi...

Cat despre siguranta, n-a existat niciun atentat in zona de transfer sau de imbarcare. De fapt masurile de securitate sunt mai bune ca la BRU sau MUC.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Eu foarte recent mi-am cumpărat un bilet CLJ-BRU dus-intors in Februarie si prețurile erau următoarele, cand m-am uitat;
Lufthansa (via MUC): € 189
Tarom (via OTP): € 215
Turkish (via IST): € 219
LOT (via WAW): € 258

Eu am ales Tarom (surprise, surprise), insa, sa fiu sincer, m-ar fi tentat ideea sa zbor prin IST cu TK la o diferența minimala de preț.. (I like to live dangerously) ;)
 
  • 👍
Reactions: 1 user
01.11.2016
TK1048 CLJ-IST 57 Pax (LF: 45%) A319
 
  • 👍
Reactions: 3 users
parcă întrebase cineva de LF-ul THY de la CND... am aflat că sunt 100-120 paxi/zbor, însă nu am datele exacte /zbor.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
@Cristisor, din ce am înțeles au LF bun dar cam tot e de conexiune, acele A330 care veneau pe la OTP nu erau mereu full, însă aproape. încerc să iau cifre concrete.
 
Stiind ca ROT are LF mediocru pe aceasta ruta, m-am uitat de cateva ori la preturi pentru zboruri din scurt pentru a face o comparatie. Cam de fiecare data, pretul practicat de catre cele 2 companii era mic, sub 180 de EURO pentru un zbor RT. Mai sunt si exceptii, cand pretul se apropie de 300 de Euro RT, dar sunt destul de rare.

De exemplu, pe OTP - IST - OTP cu plecare pe 18.01 si retur pe 20.01 se gasesc bilete cu THY la € 140 si € 171, respectiv cu ROT la € 159 si € 169. In sens invers, se gasesc bilete cu THY la € 144, € 147, €171, € 174, respectiv cu ROT la € 178 si € 221. Conform turkishairlines.com, in acest moment se gasesc bilete la clasa Economy Promotion pentru toate zborurile operate pe 18.01 si 20.01. Economy Promotion probabil ca e echivalentul clasei SuperSpecials de la ROT, si tot ca la ROT mai exista cateva clase de rezervare semnificativ mai scumpe.

In concluzie, nu vreau sa-ti contrazic sursele, dar in acelasi timp imi este greu sa cred ca un zbor pe care se mai gasesc bilete la cea mai ieftina clasa de rezervare are un LF bun.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Zborul a fost operat cu un A330 care, conform wikipedia, are aproximativ 300 de locuri.
In continuare, cu anumite exceptii atat in cazul TKY cat si in cazul ROT, se gasesc zboruri la €160 - €180 cu plecare Marti sau Miercuri si retur peste 2 zile.