Cand valoarea de intrebuintare e mult mai mare decat cea de piata iar TCO nu iese prin tavan, le pastrezi pentru operare.avioane nedorite de nimeni. Așadar, merită să le mai conservi? Dacă da, pentru ce? Doar pentru contabilitate?
Cand valoarea de intrebuintare e mult mai mare decat cea de piata iar TCO nu iese prin tavan, le pastrezi pentru operare.avioane nedorite de nimeni. Așadar, merită să le mai conservi? Dacă da, pentru ce? Doar pentru contabilitate?
Imi este foarte greu sa cred ca cineva ar tine 4 frecvente zilnice zburand in pierdere. Trebuie sa fii un pic orb, sau sa doresti sa faci un bine comunitatii, iar eu nu cred ca Austrian se incadreaza la vreuna din categoriile enumerate.La Viena OS zbura până la 5x zilnic într-o vreme, iar acum sunt 4 zboruri pe săptămână și iei bilet cu OS de pe o zi pe alta cu 90-120€.
Si, din pacate da, planul de restructurare maret e posibil sa te oblige sa renunti la anumite rute. Nu pot sa inteleg de ce s-ar dori renuntarea la LHR, e cea mai valoroasa ruta din portofoliul multor companii.Nu cred că îi obligă nimeni să taie rutele profitabile, ar fi absurd.
Doar că TAROM bagă bani în patru A318 și operează doar cu unul, de aceea am și întrebat, nu e mai eficient să îl retragi și pe ultimul și să închizi afacerea cu acest model de avion decât să bagi bani în patru dar să producă doar unul?Cand valoarea de intrebuintare e mult mai mare decat cea de piata iar TCO nu iese prin tavan, le pastrezi pentru operare.
O mare parte din pax OS sunt de tranzit.Imi este foarte greu sa cred ca cineva ar tine 4 frecvente zilnice zburand in pierdere. Trebuie sa fii un pic orb, sau sa doresti sa faci un bine comunitatii, iar eu nu cred ca Austrian se incadreaza la vreuna din categoriile enumerate.
Si, din pacate da, planul de restructurare maret e posibil sa te oblige sa renunti la anumite rute. Nu pot sa inteleg de ce s-ar dori renuntarea la LHR, e cea mai valoroasa ruta din portofoliul multor companii.
Absurd este sa primesti niste bani (extrem extrem de putini pt o asemenea industrie) si sa nu ii poti folosi pt dezvoltare, pt investitii, ci sa ii folosesti pt a plati diverse chestii, datorii, e contra-economic vadit.
Ar fi foarte interesant sa se faca public acel plan de restructurare, sa vedem si noi sclipirile de geniu ale celor care l-au creat si, respectiv dirijat crearea sa din umbra, dar nu cred ca este posibil asa ceva.
De ce chinuitoare? Daca vor avea tablete cu filme si wifi?Range-ul XLR-ului va fi de aproximativ 4400NM. Ar fi oarecum la limita genul asta de operatiune, avand in vedere ca vor avea nevoie si de ETOPS-ul care nu se face peste noapte.
Strict ca o parere personala: zborurile de 9-10h cu narrowbody ar fi pur si simplu chinuitoare.
Oricum este greu de crezut o eventuala revenire a vreunui model de Airbus in flota ROT dupa iesirea A318.
Cred ca vor sa faca ce a facut Alitalia cu ITA Airways, face un TAROM2 SA si gata.. relaunch la operatiuni de la zeroDespre ce vorbiti??? Va anunt ca au inceput sa zboare inclusiv la Atena cu ATR, 2h:30min.
Sunt terminati, acel ajutor este necesar ca sa treaca alegerile.
Iar bomba cu fum legata de investitii straine este din nou o miscare de campanie electorala.
De unde sa cumpere Airbus? Aveau nevoie de A220 pt genul asta de regionalizare.
Asta in timp ce concurenta trimite Airbus 321. Frumos...Va anunt ca au inceput sa zboare inclusiv la Atena cu ATR, 2h:30min.
Sunt terminati, acel ajutor este necesar ca sa treaca alegerile.
Ce faci, preiei metehnele vechi organizatii? Nu e deloc gata si mai ales nu merge asa.face un TAROM2 SA si gata.. relaunch la operatiuni de la zero
Eu as vedea flota uniformizata A220 ca la airbaltic, dar eu cred ca da faliment curandMAX-8 mi se pare tichie de margaritar. Mai ales la modul lejer in care exploateza aeronavele ROT.
Toata treaba asta e un exemplu de idee foarte buna implementata execrabil.Eu, de exemplu, ma interesa un SKG-OTP pe 16 mai. Inainte sa selectez data, in calendarul cu matricea tarifara pretul pentru aceasta data este de 143 de euro. Dar dupa ce am selectat data, surpriza, pretul este de fapt de 90 de euro. Ciudat este ca pentru alte zile cele doua preturi corespund, insa eroarea este prezenta pentru majoritatea zilelor, de asemenea pe celelalte rute externe, aparent nu si pe cele interne.
Si uite asa Tarom pierde rezervari, pentru ca sigur multi oameni cand vad pretul afisat in acea matrice tarifara si li se pare ca este un pret prea mare nu merg mai departe cu cautarea.