Blue Air - discutii

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
@AIR06 , @lagrange ... dupa cum a constatat @colonelu81 flota lor nu este momentan utilizata la maxim ... deci nu se pune problema de livrari de aeronave.

Din pacate cred (este parerea mea personala) ca ei sunt atât de disperati dupa cash ca între timp fac aceste anunturi (ca cel cu baza de la IAS) pentru a genera cash cu buna stiinta ca nu vor putea opera. S-ar putea sa fie si la ei o problema de personal, cine stie ... toata lumea cauta personal si astfel poate mai multi au plecat la companii unde se simt mai siguri ca îsi vor putea plati ratele la casa si anul viitor de exemplu.

Poate (cum ar fi CGN) avem si fenomenul ca au datorii pe la aeroporturi si le este frica sa opereze acolo în continuare, nu cumva sa le opreasca vreun avion la sol sau sa ceara cei de acolo sa vina pilotii cu diplomatul la fiecare cursa, sa stiti ca se practica ...

În orice caz sunt destul de sceptic în ceea ce priveste viitorul ... :rolleyes:
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Da, flota nu e utilizata la maxim, dar e valabil acum (sau mai bine zis era valabil acum cateva zile cand am postat de pe flightradar; intre timp yr-bmm...).
Dar in iunie aveau/au in program curse noi, cresteri semnificative de frecvente (ex: LHR 9/7 la 21/7)+ 1 inca un avo la CLJ+ 2 la IAS. Clar nu reuseau cu flota actuala, cred ca au nevoie spre 20 de avo, nu 14. Probabil spera la ele, ca pana la mijlocul lui iulie sa se rezolve cumva. Pana atunci taie de unde pot.
Asta nu exclude si celelalte explicatii date de Thomas in ceea ce priveste echipajele sau lipsa lor...
 
Last edited:
S-a rezolvat... MUC anulat complet, DUS amânat deocamdată până în 19 iulie ...
Sau nu. Deci vor avea o aeromava la IAS pana la sf. lui iunie. Programul arata cam asa:

AVO 1:
L:IAS-LTN-IAS-OTP-IAS-DUB-IAS;
M IAS-HER-IAS-OTP-IAS-LTN-IAS;
Mi:IAS-LTN-IAS-OTP-IAS-DUB-IAS(+1);
J: IAS-ZTH-IAS-OTP-IAS-LTN-IAS;
Vi::IAS-LTN-IAS-OTP-IAS-LTN-IAS;
S:IAS-LTN-IAS-JMK-IAS (2000);
D::IAS-LTN-IAS-OTP-IAS-LTN-IAS;

Doar ca sunt niste probleme cu rutele de vacanta; suprapuneri de orar in cazurile:

S: IAS-HER-IAS (suprapunere cu orarul rutei LTN, dar macar prin schimbarea orarului se poate cumva rezolva. Cred ca ora de sosire la IAS de la JMK e gresita; zborul are 2h, nu 3h, deci 19.00)
D: IAS-ZTH-IAS la prima ora a diminetii. Aici ori renunta la un LTN ori zboara in W de pe OTP...
 
Last edited:
Din pacate cred (este parerea mea personala) ca ei sunt atât de disperati dupa cash ca între timp fac aceste anunturi (ca cel cu baza de la IAS) pentru a genera cash cu buna stiinta ca nu vor putea opera.
Dupa noua runda de anulari si concluzia dumneavoastra de mai sus, in linie cu afirmatia mea de zilele trecute, astept niste scuze. Eu stiam bine ce zic dar nu am dorit sa intru intr-o discutie fara sens.
 
Între timp au mai rămas fără un avion... YR-BMM a avut un incident urât la NAP în 6 mai.

Mai e și MXC la schimb de motor.

BMJ a fost programat și el pentru mx dar l-au băgat înapoi la zbor după treaba cu BMM, care probabil nu va zbura în următoarele săptămâni.

Însă MAX-urile de care ziceam acum ceva săptămâni o să vină, dar cu întârziere, se pare că s-au bazat pe faptul că ajung mai devreme și și-au întins prea mult programul de zbor.

Referitor la comentariile lui Varadi, nenea CEO al Blue Air zice că nu o să comenteze public, însă wzz ar fi pierdut 500 de milioane de euro În ultimele luni iar prețul acțiunilor a scăzut cu aproape 40% în ultimul an
 
Last edited:
  • 👍
Reactions: 1 users
Continua taierile la Blue Air

si pentru OTP-TSR si OTP-OMR s-a prelungit suspendarea pana in 30 octombrie
 
Last edited:
  • 👍
  • 🤣
Reactions: 1 users
Pai la 4G ar fi trebuit sa fi fost si cativa raniti... daca se confirma informatia ta e posibil sa aiba structural damage care sa nu justifice o eventuala reparatie.
Oare ce s-a intamplat cu acest zbor de a avut acest hard landing? Conform FR24 pare a fi stable approach, cu -700, -800 fpm...
 
11.05 0B158 LIS - OTP 60 - 65 de scaune libere.
Operat cu YR-MXD, nu stiu cate scaune are aeronava.
 
Reactions: 1 user
Continua taierile la Blue Air

si pentru OTP-TSR si OTP-OMR s-a prelungit suspendarea pana in 30 octombrie
Este socant cum si0au bătut joc de OTP - TSR. Au avut un an si jumatate fara concurenta RYR în cae putea consolida serios ruta și acum ar fi fost un cash-cow. Sper sa le mearga celor de la Hisky. Le trebuie doar ceva reclama.
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Se zvoneste ca a avut 4G la aterizare,maxim la boeing fiind undeva pe la 2.8, si a mai suferit si un sever tail strike. Probabil va fi inop mult timp de acum incolo :(
am înțeles că a aterizat direct pe coadă, însă a fost verificat și va fi reparat. acum ar fi în hangar la Atitech în Napoli, dar nu știu sigur dacă îl repară ei complet sau doar fac lucrări ca să-l poată aduce la București.

În altă ordine de idei, în zilele ce urmează ar urma să apară vești despre noile avioane.
 
Reactions: 1 user
Sper sa le mearga celor de la Hisky. Le trebuie doar ceva reclama.
Din pdvd al consumatorului nu ma incanta cu nimic faptul ca RYR se retrage de pe OTP-TSR, avand in vedere diferenta mare de preturi intre cele 2 companii, ca sa nu mai spun de faptul ca HiSky nu si a facut o reputatie deloc buna.