Blue Air - discutii

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
TRN-OTP este operat astazi de OY-RUP (Danish Air Transport)

001100808.jpg

Aircraft OY-RUP (1992 Airbus A320-200 C/N 406) Photo by Erik Oxtorp (Photo ID: AC1100808)

images

Se pare ca il folosesc la putere maxima. Azi OTP-LTN-OTP si OTP-LIS-OTP.
Mai rar am vazut BMS sa opereze un AirBus. Ar fi interesant sa faca cineva o retrospectiva a avioanelor operate de BMS in scurta sa istorie.
Ce e interesant la OY-RUP asta e ca s-a rupt putin in 2001, cand era inregistrat ca 4R-ABB la SriLankan Air, in timpul atacului de pe aeroportul Colombo al trupelor Tamil Tigers.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Compania aeriana Blue Air doreste sa va informeze ca orarul zborului 0B1215 Bucuresti Otopeni Roma a fost modificat dupa cum urmeaza:

Plecare din Bucuresti Otopeni 12 SEP 2016, ora 21:30, ora locala.

Rugam toti pasagerii sa fie in aeroport la timp pentru efectuarea procedurilor de check-in, securitate si imbarcare conform noului orar de zbor.

Informare cu o zi înainte... Nice!
 
Cam aiurea, @bv01

Având în vedere rutele interne deja anunțate sau planificate de BMS, mai propun o rută care sigur ar avea succes: OTP - KIV. Există trafic semnificativ zilnic între cele două destinații, drumul durează mult, iar condițiile sunt destul de rele (rutier sau feroviar), plus mult timp pierdut la frontieră. Plus pax care în lipsa unei soluții civilizate de călătorie la un preț acceptabil nu mai călătoresc. Exemplu real întâlnit zilele trecute - familie de 4, doi adulți și doi copii, căutat bilete de avion cu ROT, preț >1000 euro, călătoria cu mașina personală nu au luat-o în calcul din anumite motive, în final au renunțat să mai meargă. Posibil să fie atractiv un astfel de zbor și pentru conexiuni via OTP.

Cu bagaj de cală de 32 kg inclus ar putea fi chiar un mare succes!

Ar avea și efectul de a face cunoscute serviicile BMS către pax care ar putea călători în final din IAS, BCM sau OTP.

PS - cunosc personal cazuri de pax care au zburat cu BMS pe ruta OTP - IAS, și care au continuat de acolo călătoria spre Chișinău.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Ii făcusem si eu aceeași propunere unei colege care nu vroia sa dea banii pe biletul ROT, sa meargă pana la IAS cu BMS, însă a zis ca mai bine ia autocarul direct pana la KIV...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
În general pax s-au obișnuit să meargă cu autocarul din București, sunt multe curse peste noapte, iar avantajul câștigat de zborul până la IAS e cam anulat de timpul de parcurs destul de lung de la Iași la Chișinău (surprinzător pentru o distanță atât de scurtă!). Dacă ai și bagaj mare (ceva oarecum standard pe această rută), nu prea merită. În cazurile pe care le cunosc, transferul era asigurat cu mașina și nu cu transportul public. Un motiv de optimism este că se operează de puțin timp o rută feroviară directă Iași - Chișinău, din păcate cu o frecvență redusă, timp de parcurs mare și oprire într-o gară secundară din Iași.

OTP - KIV la prețuri bune și cu bagaj de cală ar fi o rută profitabilă și ar aduce și beneficii de imagine companiei, chiar sunt curios dacă în interiorul BMS se ia în calcul operarea acestei rute.
 
Bine sau nu, din fericire stam ceva mai ok cand zburam cu pasageri. Asta e ceea ce ar trebui inteles. Realizez ca iti place sa insulti personalul de cabina sau conducere, dar pana la proba contrara, fata de pasageri s-au comportat mereu foarte bine pe partea de safety. Apropo, tu respecti ceea ce ti se spune de catre acestia intocmai? Cat despre ultima intrebare, nu stiu, suna la companie si intreaba. Din fericire nu lucrez la departamentul mega eficient numit resurse umane.
Iar daca un moderator ar dori sa mute aceste mesaje pe topicul potrivit, ar fi ok.
Nu imi place sa insult si,cu siguranta nu pun tot personalul ROT in aceeasi oala. Comentariul meu s-a referit strict la aceea persoana si la aceea situatie jalnica pe care a creat-o.
 
btw, ce se știe despre a320-le care l-a închiriat bms de la lituanieni? cand ajunge si pe ce perioada va sta la ei?
 
În general pax s-au obișnuit să meargă cu autocarul din București, sunt multe curse peste noapte, iar avantajul câștigat de zborul până la IAS e cam anulat de timpul de parcurs destul de lung de la Iași la Chișinău (surprinzător pentru o distanță atât de scurtă!). Dacă ai și bagaj mare (ceva oarecum standard pe această rută), nu prea merită. În cazurile pe care le cunosc, transferul era asigurat cu mașina și nu cu transportul public. Un motiv de optimism este că se operează de puțin timp o rută feroviară directă Iași - Chișinău, din păcate cu o frecvență redusă, timp de parcurs mare și oprire într-o gară secundară din Iași.

OTP - KIV la prețuri bune și cu bagaj de cală ar fi o rută profitabilă și ar aduce și beneficii de imagine companiei, chiar sunt curios dacă în interiorul BMS se ia în calcul operarea acestei rute.
Eu am mai zis că ar merge și un OTP - CLJ - KIV - OTP. Din Cluj pleacă 2 autocare pline în fiecare seară spre KIV, iar de ceva vreme s-a introdus al treilea.
 
Eu am mai zis că ar merge și un OTP - CLJ - KIV - OTP. Din Cluj pleacă 2 autocare pline în fiecare seară spre KIV, iar de ceva vreme s-a introdus al treilea.

Aici e problema fundamentala a curselor interne. Ca sa-i urci pe clientii autocarelor in avion, trebuie sa le oferi preturi de ... autocar :) Altfel doar cativa dintre ei vor alege avionul. Iar costurile de avion cu preturile de autocar nu fac casa buna pe termen lung. Pe termen scurt, daca ai niste rezerve de cash, mai merge, macar pentru PR, desi daca nu ai un concurent de eliminat pe ruta zic ca nici asa nu prea merita efortul.
 
Din București sunt foarte multe autocare spre Chișinău, zilnic. Sigur s-ar găsi pax spre KIV chiar și la prețuri mai mari. Faci 9h pe drum totuși cu autocarul... Ce vreau să subliniez este că există volume pe această rută (destul de scurtă). Autocarul costă aproximativ 40 euro return.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
KIV nu este in UE si nici Moldova parte a Openskies. Deci cred ca aceasta ar fi marea problema. Probabil numarul de operatori si de frecvente este strict reglementat pe aceasta ruta astfel incat sa asigure un monopol pentru Tarom si Air Moldova...
 
Decat Tarom @Klausenburg, Air Moldova nu mai operează ruta.

De multe ori acordurile de genul asta sunt facute pe modelul maxim un (sau mai multi - dar ideea e de paritate stricta) operator din fiecare tara poate opera ruta. Daca acesta este cazul, faptul ca Air Moldova nu mai opereaza e irelevant, doar o alta companie tot din Moldova poate sa-i ia locul. Daca asa stau lucrurile intradevar, Blue Air poate spune doar: "csf? ncsf" :SimpHomer:
 
KIV nu este in UE si nici Moldova parte a Openskies. Deci cred ca aceasta ar fi marea problema. Probabil numarul de operatori si de frecvente este strict reglementat pe aceasta ruta astfel incat sa asigure un monopol pentru Tarom si Air Moldova...
KIV nu este in UE si nici Moldova parte a Openskies. Deci cred ca aceasta ar fi marea problema. Probabil numarul de operatori si de frecvente este strict reglementat pe aceasta ruta astfel incat sa asigure un monopol pentru Tarom si Air Moldova...
Nu e în UE, dar are acord de openskies...
altfel cum credeați că WIZZ ai intrat acolo?

http://ec.europa.eu/transport/modes..._area_agreement_between_moldova_and_eu_ms.pdf