Blue Air - discutii

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Cifre proaste rau . In conditiile acestea ,nu m-ar mira "sa zboare: baza mai ales ca BMS ,de multe ori, cum vede ca toaca bani pe o anume ruta, pleaca destul de repede.
 
Sunt de acord, chiar este proasta cifra.. ar fi bine daca am mai putea primi cifre (si de pe alte rute de la baza LPL), dar poate ca peste o luna-doua se vor îmbunătăți cifrele.
 
In revista Inflight Magazine pe aprilie/mai la capitolul flota sunt trecute 14 bucati de 738 ( din 1 iunie). Momentan sunt 8. Ramane de vazut daca informatia e corecta, nr revistei e recent, dar nu as miza 100% pe acuratetea informatiilor
 
Last edited:
Daca citesti conentariile si raspunsurile autorului, o sa iti dai seama de calitatea indoielnica a acestuia.
 
Informatiile mi s-au parut utile, desi, evident, nu sunt exhaustive pe subiect. Si nu ma refer la destinatii necuprinse, ci la yield. Pt ca e foarte probabil ca incasarile LH sau RO pe MUC sau FRA sa depaseasca cu mult incasarile W6 pe alde DTM, desi LF-ul e mai mic.
 
02.05
0B1115 OTP-FCO 152 PAX (LF: 89%) B734

07.05
0B3078 OMR-OTP 103 PAX (LF: 85%) B735
 
Nu neaparat .
De la inceput pt baza de la CND fusese gandit un 735. YR-BAP debutase baza,banuiesc, din motive de disponibilitate.
 
@Anonymous, multumesc! E tragic :(
Sper doar sa aiba rabdarea sa isi construiasca imagine acolo si sa nu inchida baza in 2 luni...
 
sau 735-urile din dotare. 738-ul ar putea fi folosit mai bine acolo unde au Lf-uri mari pe 734.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Sa trimita avionul in Romania si aia e. Sunt sigur ca exista potential de crestere mai mare in estul Europei decat in vest, mai ales in UK unde piata e sufocata de oferte. Torino a fost o alta poveste, fiind un oras foarte mare, capitala unei regiuni, cu o zona metorpolitana considerabila si dezvoltata, unde oferta era destul de redusa. De asemeana, zborurile interne in Italia merg bine datorita formei geografice a tarii, ce prespune distante mari, a taxelor de autostrada mari, ce determina persoanele sa aleaga avionul in detrimentul autotursimului personal cat si a aspectelor turisitice.
 
Or sa aiba succes si la LPL, UK este o piata matura, concurenta este puternica si trebuie sa isi constuiasca imagine pentru a ajunge un operator luat in considerare ca si optiune pentru pasageri. Din pacate acest lucru presupune timp si bani.