• Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Sloturile alea au fost date cadou parca sau ceva de genul de AF pt ca am schimbat un slot bun de LHR cu cel actual, mai putin bun (sau ceva de genul). Dar au fost pe o perioada scurta de timp, limitata. Nu s-a operat prea mult pe slotul respectiv, istoric, ROT a avut un singur slot de LHR. Cel putin asta stiu eu.
Inclusiv treaba cu mărunţişul din cont?
Asta nu pot spune, pt ca nu stiu si chiar daca as avea acces la astfel de info, nu as putea sa divulg, concurenta ar putea specula imediat. Dar intrebarea este simpla, oare de ce a fugit imediat fostul CEO, adus de ministru cu surle si trambite? Care ministru acum pare ca a uitat total ca ar avea aceasta companie in subordinea sa.
Pot spune ce este pe partea de piloti, ca acolo vad si aud. Salariile sunt din pacate la nivel chiar mai slab decat se scrie acolo, discrepantele intre detasamente exista si creaza animozitati care nu ar trebui sa existe si care ne dezbina ca si colegi, oamenii pleaca in valuri, practic toate discutiile din cockpit din timpul zborurilor sunt legate de plecarea fiecaruia, unde vrei sa pleci, cum a fost interviul la respectivii, ce salariu au aia dincolo, etc. Nimic legat de partea de aviatie, de noutati, sau alte lucruri care ar face un echipaj corect tratat in timpul zborului.
Sincer, chiar sunt curios cum se va materializa marele contract pe partea de chartere anuntat de fostul CEO pt la vara, cu cine, cu ce?
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Cine? Daca eram vreo LH sau AF, cei din conducere erau deja fidea. Asa, traim cu speranta ca maine se va intampla o minune si ne vom alinia companiilor aeriene (la toate capitolele).
 
Sursa forum Facebook Tarom ieri si azi: Se muta pe Gatwik, probabil sloturi ieftine vs ce ar incasa pe Heathrow.
 
Reactions: 2 users
Cu cine, adica ce echipaje si cu ce, ce avioane. In momentul de fata, flota de jet parcata la hangar e mai numeroasa decat cea parcata la terminale.
 
Am vazut niste chartere si la paralela45 . Iar din orarul de vara rezulta ca toate cele patru B737-700 vor fi operationale. Asta, in mod normal, inseamna ca s-au gasit solutii pentru problemele cu motoarele si tot ce mai trebuie. Doar nu sunt inconstienti, desi nici asta nu e chiar imposibil, dar totusi nu prea cred.

Cu cine, adica ce echipaje

Au aparut in Romania companii aeriene ca ciupercile dupa ploaie. Despre unele aflam ca tot aduc avioane si au vise marete, cum au mai avut si altii... De unde gasesc echipaje ?! Mai ales ca sunt companii axate pe chartere si ACMI, doar una are si ceva zboruri regulate, si nu cred ca pilotii accepta cu usurinta un mediu incert, in care zboara masiv vara si in rest sa nu stie daca si cat zboara.
 
Last edited:
Depinde ce ofera. Daca vor echipaje, platesc, e simplu.
Post automatically merged:

Iar din orarul de vara rezulta ca toate cele patru B737-700 vor fi operationale. Asta, in mod normal, inseamna ca s-au gasit solutii pentru problemele cu motoarele si tot ce mai trebuie.
Ar fi o minune, dar na, la Tarom speranta e tot ce a mai ramas, restul e trecut. Dar mai e si un 800 care nu are cu ce zbura, nu doar 700-le
 
restul e trecut.
Vai, dar cum? Uite aici in video pe nenea care a prezentat planuri mari: facem, dregem, am semnat, achizitionam, inchiriem sediul, "optimizare" comerciala, Tarom Tehnic separat de Tarom Comercial, un nou hangar, vindem seria 700, nu vindem slotul de LHR pana nu apare o oferta buna, etc. Pe scurt, viitor de aur.
 
Si Tez Tour pare ca are antamate chartere cu nr.de zbor TAROM de un avion B738.

Daca mai au si celelalte ag. de turism antamate curse de inca un B738??, iar un B738 nu mai are cicli, pt rutele regulate importante CDG/AMS/MAD/CLJ/TSR/TLV le mai ramane un singur B738.

La cum sunt acum zborurile in sistemul de rezervari le trebui toate cele 4 avo.B738.
MAD dep. 8:10
CDG dep.8:35
AMS dep. 8:40
1 avo dep. charter Tez Tour la prima ora (martea 2 plecari, si atunci se opereaza AMS cu B737, sambata 3 plecari si atunci se opereaza cu B737 pe rutele CDG/AMS/MAD, duminica toate cele 3 sute sunt incarcate cu B738 si ar avea Tez un AYT si un SSH la prima ora, poate SSH se va opera cu B737 )

Si cum spunea sorin si toate cele 4 B737 (prima plecare 1-CLJ, 1-FRA, 1-BRU, 1-TSR+PRG) si 1 singur A318 folosi IST dimineata, pe urma LHR (pranz), si din nou IST seara.
 
Last edited:
Daca vedeti un charter in aceeasi zi la mai multi tour operatori e foarte probabil sa fie inchiriat la comun. Se practica atat din OTP cat si din provincie.
 
"optimizare" comerciala
Chiar acum am optimizat si eu un cartof, care avea ceva zone negre. Cand sa il pun in tigaie, nu mai era nimic din el. Deci da, facem reparatii, inchiriem cladiri, dam avioane, luam avioane, dam sloturi, dar cand vine oferta care ne convine, schimbam mancarea. Un singur lucru nu prea se aude. Unde zburam? Pilotii, am inteles, zburam la salarii duble sau triple (caci aici e silence cand zice cineva ca suntem platiti la rusine, mereu se trece la alt subiect), dar compania?
 
  • 👍
Reactions: 2 users
Conform presshouse, se confirma stirea initiala ca in Aug 25 vine primul Max(aici o
parere personala, mai bine mergeau pe A220 daca tot se vor o companie regionala). Inteleg ca au contractat 4buc in leasing, la 60mil€ investiția initiala.
De vazut daca au pastrat comanda ferma de 4 buc din 2026, greu de crezut ca nu falimenteaza pana atunci(daca nu vine vreun ajutor financiar suplimentar).

 
  • 👍
Reactions: 1 user
dar compania?
Consiliul de Administratie nu are un plan de administrare? Nu au comunicat nimic salariatilor? Dar oamenii din C-level? Daca nu, de ce nu ii intrebati incotro vor sa duca compania? Ar fi un demers perfect legitim.

4buc in leasing, la 60mil€ investiția initiala.
@Shocker, presshouse.ro e fix site-ul de stiri al moderatorului din emisiunea de duminica trecuta, daca nu ma insel. Dar de unde atatia bani pentru investitia initiala? Dar pentru restul de plati?
 
Ruta spre Salonic este suspendata de la inceputul lunii ianuarie pana prin 11 martie.

Am vazut ca in ultima sapt. 2 din 4 curse spre PRG au fost operate cu ATR (peste 2,5 ore s-a zburat pe segmentul OTP-PRG, cu 1h mai mult decat cu un jet) , probabil din cauza indisponibilitatii a 5 din cele 12 avo. jet din flota TAROM.
 
@lagrange - se opereaza cu ATR cel putin de la inceputul lunii februarie a.c.
Un amic a calatorit PRG - OTP la inceputul lunii, parca pe 2 sau 4. Era rerutat de pe alta companie si a zis efectiv mersi sa ajunga la Bucuresti in aceeasi zi chiar facand 2.5 ore pe drum.

prg-mic.jpg
 
@utopium ne poti spune cam cand vor reveni si celelalte avo.

Avo​
Ultimul zbor​
Zile indisponibilitate​
YR-ASC​

26.09.2022​
497​
YR-BGG​

09.10.2023​
119​
YR-ASB​

20.11.2023​
77​
YR-ATM​

08.12.2023​
59​
YR-ASA​

19.01.2024​
17​
YR-BGH​

29.01.2024​
7​
Ceva noutati referitoare la aeronavele parcate? Ar mai fi ceva pana in Aug 25, A318 vor fi folosite pana atunci?