[CLJ] Discutii generale

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Stie cineva ce se construieste in coltul nord-estic al terminalului de la Cluj ? Pare a fi ceva poarta noua sau un fel de pier (dar mic de tot).
 
Am inteles. Practic ar fi o zona de imbarcare si la etaj ? Si pe unde ar fi urcarea spre etaj pentru ca in zona de imbarcare actuala nu sunt scari spre etaj. Sau ar fi cu un flux de securitate separat ?
 
Da, flux de securitate separat la etaj pentru cele doua porti de imbarcare, nu e foarte clar pe unde va ajunge atat de multa lume la etaj dar vom vedea ce iese in final
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Modificare zboruri TAROM

2018-04-0712_25_59-moyboo5.png
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Care credeti ca mai sunt sansele ca Tarom sa porneasca un zbor spre CDG?
Cred ca zborul asta ar fi vital in mare si pentru dezvoltarea turismului in zona Cluj, Transilvania. Am ajuns la concluzia ca poti sa faci mii de panouri, sa ai o imagine super etc, daca nu ai un zbor de pe Paris (CDG sau ORY) nu existi:)
Zic ca Parisul e mai vital decat Londra pentru ca aici e si crema americanilor/australienilor care se arunca peste ocean in Europa.
La fel si pentru marea majoritatea a celor din regiunea pariziana, care reprezinta 40% din avutia Frantei.

Stiu ca multi vor spune ca nu vine americanul la Paris si apoi o ia spre Transilvania dar din proprie experienta va spun ca Parisul e punct de plecare pentru multe tururi organizate sau nu in interiorul Europei si vorbim de oameni care isi permit sa plece de pe CDG nu din pampas.
Eu inca traiesc cu speranta ca vom vedea in curand reclame cu " Transilvania la 2 ore de CDG" in metroul parizian.

La fel din punct de vedere al businessului, cand spui cuiva deja ca trebuie sa schimbi in Germania, apare instant o grimasa in coltul gurii.

Eu inca imi amintesc revista Tarom din 2007 daca nu ma insel in care era anuntat zborul si apoi a venit criza, sau nu a fost din cauza crizei?
 
trezește-te la realitate tinere :) ești în România anilor '30, oamenii responsabili de dezvoltarea lucrurilor gen au alte planuri mai prioritare
 
  • 👍
Reactions: 1 user
:) probabil ca ai dreptate, ce sa zic, cale libera noii companii nationale Blue Air pe aceasta ruta atunci, sper ca o vor face cat de curand.
Tot respectul pentru ce au facut pana acum, nu ma intereseaza ca sunt bani spalati sau furati sau de unde or fi, ca si dezvoltare ce fac ei e incredibil, mai ales acum cand e o mancarime in aviatie ca la razboi. Eu ii astept si pe bursa pentru ca dupa mine momentan sunt una din cele 3 companii romanesti cu cel mai mare impact si demonstreaza ca se poate face treaba cu seriozitate si multa transpiratie ( BitDefender, Banca Transilvania , Blue Air, cei 3B:).

Ca si expunere internationala Blue Air este dupa BitDefender cred ca cea mai agresiva. BT nu prea are cum sa iasa in vest dar da dovada de o viziune foarte profi.

Blue Air a intrat deja vad ca pe TRN-CDG, sper sa le mearga pentru ca TRN e o nisa de pe CDG.

Sincer din experienta personala ai o senzatie frumoasa in Torino cand vezi mese mari cu BlueAir sau alte reclame si stii ca e o companie romaneasca.

PS: tin minte cum cantam toti prohodul JOR pe la inceputul acestui forum:)))
 
pe TRN-CDG încearcă și ei marea cu degetul... AF (+HOP) are 4-5 zboruri pe zi pe rută + EZY... :) ei cu 4x weekly sunt insesizabili pe rută, dar e un început...
 
e un inceput, cum ai zis, ESY din cate stiu nu zboara acolo;
preturile la AF pe ruta asta sunt destul de prohibitive fata de ce ofera pe MIL deci pot incerca marea si cu mana mai incolo, nu doar cu degetul, cert e ca exista;
cum am zis mai sus, sa nu le cantam prohodul ca baietii(sau fetele) de acolo par a sti cat "e ceasul" prin industrie;
 
  • 👍
Reactions: 1 user
probabil ca ai dreptate, ce sa zic, cale libera noii companii nationale Blue Air pe aceasta ruta atunci, sper ca o vor face cat de curand.

Intrebarea era daca Tarom v-a deschide CLJ-CDG ;)

Blue Air nu are deocamdata TATL codeshare beyond CDG or AMS in timp ce Tarom are. Deci daca te gindesti la Americani, Australieni, Canadieni ajungind cu o singura escala in Transilvania atunci Air France-KLM este deocamdata operatorul care poate aduce potentiali pax de conexie pentru Tarom in Paris si Amsterdam.

Sigur ca Timisoara, Cluj, Iasi, poate chiar Sibiu trebuie legate direct de CDG sau AMS in functie de preferintele regionale. Totul depinde de cit de repede vor fi livrate acele jet-uri regionale de care momentan doar se vorbeste la Tarom. Dar cine stie poate momentan Tarom ar putea folosi acele A318 pentru un run-test catre GDG/AMS din TSR, CLJ, IAS daca bineinteles AF/KLM ajung la o intelegere de tip codeshare.
 
Salut Todd!
Sincer nu ma gandeam neaaparat la cei care vor sa vina cu escala, din ce imi dau seama asta e o piata aproape inexistenta sau foarte de nisa. Acestia pot folosi si LH linistit sau LOT sau chiar TK, nu ii forteaza nimeni pe CDG sau AMS.

Eu din ce am observat ( colaborari cu agentii mari gen Gate1, Viator, Trafalgar si companii care plimbau americanii de la aeroport la hotel) multi vin intr-o excursie cu cap de pod in Europa ( 80% din americani cred ca aleg direct Paris, e fobia lor nationala se poate vedea si in filme asta) si apoi de aici incep sa mai faca tot felul de tripuri prin Italia, Spania etc.
Ei la astia ma refer eu care pot sa dea o tura de 2-3 zile in Transilvania pe parcursul aventurii lor europene de 2 saptamani.

O sa subliniez importanta CDG prin dezvoltarea uimitoare a zborurilor spre state de aici, mai ales pe perioada verii.
In 2005 cand trebuia sa merg la Minneapolis nu era zbor direct de la CDG am fost prin ORD. Acum vara au "daily" daca nu chiar 2 pe zi si vin toate burdusite cu americanoci gata sa guste din orasul luminilor.
Este o situatie datorata si apropierii $ de €.
Ca si idee acum sunt zboruri "daily" si spre Salt lake City, de neimaginat acum 10-15 ani.
Intre pasagerii astia trebuie cautati si cei care vor o gura de sange prin Transilvania.
 
Bine, Parisul pt americani e prima destinatie turistica. Doar turistica si nu per ansablu pt ca nr de scaune US-Paris e doar o fractie din nr de scaune US-Londra. Insa americanii fac asocierea Transilvania=Dracula=Bran, ceea ce ii duce mai degraba la OTP
 
Salut Todd!
Sincer nu ma gandeam neaaparat la cei care vor sa vina cu escala, din ce imi dau seama asta e o piata aproape inexistenta sau foarte de nisa. Acestia pot folosi si LH linistit sau LOT sau chiar TK, nu ii forteaza nimeni pe CDG sau AMS.

Eu din ce am observat ( colaborari cu agentii mari gen Gate1, Viator, Trafalgar si companii care plimbau americanii de la aeroport la hotel) multi vin intr-o excursie cu cap de pod in Europa ( 80% din americani cred ca aleg direct Paris, e fobia lor nationala se poate vedea si in filme asta) si apoi de aici incep sa mai faca tot felul de tripuri prin Italia, Spania etc.
Ei la astia ma refer eu care pot sa dea o tura de 2-3 zile in Transilvania pe parcursul aventurii lor europene de 2 saptamani.

O sa subliniez importanta CDG prin dezvoltarea uimitoare a zborurilor spre state de aici, mai ales pe perioada verii.
In 2005 cand trebuia sa merg la Minneapolis nu era zbor direct de la CDG am fost prin ORD. Acum vara au "daily" daca nu chiar 2 pe zi si vin toate burdusite cu americanoci gata sa guste din orasul luminilor.
Este o situatie datorata si apropierii $ de €.
Ca si idee acum sunt zboruri "daily" si spre Salt lake City, de neimaginat acum 10-15 ani.
Intre pasagerii astia trebuie cautati si cei care vor o gura de sange prin Transilvania.

CDG e pentru americani poarta de acces și punctul de final al călătoriei lor în Franța. cine vrea să meargă mai departe în Europa știe că trebuie să evite huburile uriașe precum LHR și CDG, cel din urmă fiind probabil cel mai oribil hub unde ți-ai dori să faci un transfer. în plus, *A și OW oferă prețuri mult mai ok către centrul și estul Europei, în comparație cu ST.
Probabil LH o duce bine cu cele două rute și aduce mulți pax de pe TATL la CLJ.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Mai multe MIG -uri au survolat Clujul, iar oamenii au lansat speculații.

Reprezentanții Bazei Aeriene 71 de la Câmpia Turzii au explicat că nu este niciun motiv de alarmare, pentru că sunt numai exerciții. Luni, 23 aprilie, de la ora 15.00, deasupra lacului Chios, din Parcul Central, vor avea loc demonstrații cu elicoptere. ”Vor avea loc coborâri în rapel deasupra lacului Chios din elicoptere, iar acum se testează să se vadă până la ce înălțime pot coborî elicopterele pentru nu fi afectați arborii din parc. Nu vrem să ne trezim cu accidentări și ruperi de crengi”, a explicat un reprezentant al Bazei.

De asemenea, MIG -urile vor survola orașul, în timpul demonstrațiilor dedicate Zilei Forțelor Terestre, sărbătorită în 23 aprilie.

MIG -urile survolează Clujul la altitudine joasă. Nu e INVAZIE