nteresante rute.
Surprinzator pentru mine operarea cu 733 din TSR si CLJ catre CDG. M-as fi asteptat sa vad mai degraba B737 sau A318 zilnice. Mi se par cam multe scaune pentru aceste zboruri care normal se adreseaza in principal pax-ului de conexie TATL. Se gindesc cumva si la federe de completare cu pax din din IAS, KIV, poate se mai gindesc si la a vindei citeva bilete la clasa tarifara LCC ? Oricum sa vedem la ce frecventa se vor opera aceste zboruri. Ma indoiesc ca vor opera 7/7 la aceasta capacitate. Ideal ar fi zilnic la 90 locuri.
Baku,Tblisi, Yerevan, Odesa logice si necesare, nu vor putea fi operate zilnic fara jeturi regionale, dar momentan 2-3/7 cu A318 este cea mai potrivita aeronava pentru aceste rute.
Constanta - Chisinau/Suceava banuiesc ca vor fi sezoniere la 2/7 dar macar creste gradul de utilizare al ATR72 (altfel parkat pe Otopeni), sa vedem totusi la ce LF si yield, poate ceva deja contractat cu agenturili de voiaj ?
Stuttgart din Timisoara si Sibiu in acelasi timp ?... mi se pare un overkill. P2P, probabil doar una dintre ele se v-a dovedi viabila. De pe Sibiu catre Stuttgart momentan opereaza Blueair cu B737 la 5/7 din ce stiu eu. Se baga si Tarom cu A318 la 2/7 ?
Last edited: