Pai nu mai iau Embraere?
Sa nu uitam ca declaratia este data de un politician (mai zisese unul de rachete balistice la Deveselu) deci jeturi Boeing( nu a spus nicaieri de 737) pot fi traduse usor si prin EMB195 ,ar putea fi realistic daca ne gandim la parteneriatul B-EMB . Furnizor ar fi Air Europa Express.
Cautind un pic pe NET, aeronova, compania sora a lui Air Europa opereaza 11 E195 si .... 4 ATR-uri.
Mai departe faceti voi speculatiile, fiindca din declaratiile ministrului transporturilor nu se intelege mai nimic, ori poate autorul articolului nu a auzit prea bine dar ... le-a potrivit.
Înseamnă că le ia ROT pe toate... Parca asa era discuția; deși în anunțul de pe site zice de 2. Luna trecuta, când a fost balba celor de ROT se vorbea de mai multe...
Înseamnă că le ia ROT pe toate... Parca asa era discuția; deși în anunțul de pe site zice de 2. Luna trecuta, când a fost balba celor de ROT se vorbea de mai multe...
No. Air Europa currently expands their Shorthaul/Midhaul fleet. They also search many new Embraer Pilots, aswell as ATR Pilots. Im pretty sure they will keep their E-jets
Cu joint venture-ul AF-KLM pentru America de Sud si Centrala la orizont, plus largirea acordului de feed Ryanair dinspre Europa pentru toate destinatiile operate de Air Europa via Madrid, cred ca Air Europa Express v-a opera predominant zboruri interne, canare, baleare. In acest context Intrebarea este daca E195 LR la 120 de locuri din care 12 business ramine avionul optim pentru destinatiile de mai sus.
Înseamnă că le ia ROT pe toate... Parca asa era discuția; deși în anunțul de pe site zice de 2. Luna trecuta, când a fost balba celor de ROT se vorbea de mai multe...
Imediat dupa ce au anuntat ruta, biletele pentru ODS erau disponibile atat pe motoarele de metasearch cat si pe flyingblue, unde facusem o simulare de plata cu mile. De ceva timp au devenit indisponibile peste tot si ma gandeam ca vor renunta la rute. Nu stiu cum viseaza la profit daca nu vand nimic pana la lansarea rutelor.
Cladirea de birouri a ROT de langa parcarea OTP pe care ROT intentioneaza sa o vanda ar putea deveni hotel conform libertatea:
Surse din cadrul TAROM au declarat însă că sediul companiei ar urma să fie transformat în hotel, de un investitor privat, dar și că, în acest sens, „cărţile sunt deja făcute”. Totul în contextul în care, spun sursele, „nu ştim unde ne vom muta”.
Boeing-urile ar putea veni de la Volotea, 717. Sunt mai vechi de 8-9 ani cum zicea Sova, insa mentenanta este facuta de Lufthansa Technik. Zboara cu ele 2 ani si, intre timp, dupa finalizarea parteneriatului Boeing - Embraer (in 2019), ar putea comanda Embraer.
Boeing-urile ar putea veni de la Volotea, 717. Sunt mai vechi de 8-9 ani cum zicea Sova, insa mentenanta este facuta de Lufthansa Technik. Zboara cu ele 2 ani si, intre timp, dupa finalizarea parteneriatului Boeing - Embraer (in 2019), ar putea comanda Embraer.
Si eu m-am gandit la varianta aceasta dar contrazice evident ce a spus Sova clar:
Deocamdată oferta pe care a făcut-o Boeing privind închirierea pe cel puțin 2 ani a unor avioane moderne, nu mai vechi de 8-9 ani, folosite de operatorul spaniol despre care v-am aminitit, să avem cel puțin 5 până la sfârșitul anului.”
Nu mai vechi de 8-9 ani este foarte diferit de 15 ani cat au 717 Volotea.
Plus ca ,in traditia recenta ROT cam tot ce a inchiriat ROT a fost nou sau aproape nou.
De asemenea excede nr de locuri (70-120) despre care se vorbea in cererea de oferta, 717 Volotea avand 125 pax .
Mai multe sanse vad sa ia EMS de la UX. Si tu erai convins acum cateva saptamani ca va lua EMB in cursul acestui an.
Cautind un pic pe NET, aeronova, compania sora a lui Air Europa opereaza 11 E195 si .... 4 ATR-uri. Mai departe faceti voi speculatiile, fiindca din declaratiile ministrului transporturilor nu se intelege mai nimic, ori poate autorul articolului nu a auzit prea bine dar ... le-a potrivit.
Eu sper ca Sova e indeajuns de destept incat sa faca diferenta intre Embraer si Boeing. Macar atat.
Cat despre E195-urile Air Europa Express, cam greu de crezut ca vor renunta la jumatate din ele (5), sa ramana cu 6.
Nu mai vechi de 8-9 ani este foarte diferit de 15 ani cat au 717 Volotea.
De asemenea excede nr de locuri (70-120) despre care se vorbea in cererea de oferta, 717 Volotea avand 125 pax .
Mai multe sanse vad sa ia EMS de la UX. Si tu erai convins acum cateva saptamani ca va lua EMB in cursul acestui an.
5 locuri in plus nu cred ca reprezinta o piedica, apropo de anuntul ROT. Legat de Embraere, nu am spus nicaieri ca vor comanda EMB in 2018 sau ca vor avea in flota anul asta asa ceva, ci doar ca spre asta se tinde cand va fi momentul sa comande.
Post automatically merged:
@AIR06 BTW, 13 Boeing-uri 717 Volotea sunt leased de la Boeing Capital Corporation (BCC).
Legat de Embraere, nu am spus nicaieri ca vor comanda EMB in 2018 sau ca vor avea in flota anul asta asa ceva, ci doar ca spre asta se tinde cand va fi momentul sa comande.
Fix ce spunea Aeronews.ro acum o luna: 5 bucati. Urmeaza sa se confirme partea cu Embraer si, later on, avioanele lung-curier, spre disperarea haterilor / amatorilor.
Da ,stiu ca o parte din 717 ale Volotea sunt cu lessor BCC dar nu este stilul ROT din ultimii ani sa inchirieze/ cumpere aeronave modele mai vechi . Inclusiv guvernantii (care de fapt decid) cauta avioane de imagine
Parerea mea: nu o sa vedem 717 luate de catre ROT . Poti sa razi o luna de mine ,fara sa ma supar deloc ,daca se va intampla
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.