• Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Probabil ca exista niste convorbiri telefonice, iar inregistrarile convorbirilor telefonice se pastreaza 6 luni. Parca asa era legea, nu ? Ce-a facut Cuc e caz penal, fara indoiala.
Teoretic se pastreaza doar log-ul. Gen numar sunat, durata, eventual celula. Cu exceptia in care unul din ei avea un mandat de ascultare legal.
 
Poate e un charter pe timp de iarna unde vand si ei locuri. Ziua e foarte buna pentru cei ce vor o saptamana la schi in zona. Majoritatea cabanelor se inchiriaza de sambata pana sambata.
 
Mai jos mailul primit ieri de catre Mezei de la unul din consultantii legali referitor la negocierea cu ATR, Philip Perrotta (ziuanews.ro)







Post automatically merged:


Din Comunicatul oficial al Consiliului de Administrație TAROM (postat in seara aceasta de BoardingPass pe pagina de facebook) reiese ca dna Mezei devenise eretica:
...într-o discutie liberă (fără să facă obiectul ședinței), cu stupoare, am aflat de la aceasta faptul că, în loc să primim în jurul datei de 20 a lunii octombrie primul avion ATR (din cele 9 bucăți), potrivit graficului de livrare aprobat atât de Consiliul de Administrație, dar și de Adunarea Generală a Acționarilor din octombrie 2019 - decembrie 2020), încă nu a semnat contractele privind înlocuirea acestor aeronave, deci, pe cale de consecință, exclus sa avem vreo aeronava nouă. Mai mult, aceasta a arătat că nu mai este de acord cu aeronavele modelul ATR , ci că optează pentru cele de tip Airbus (din motive personale) și, în niciun caz nouă aeronave, ci maxim șapte aeronave, pentru ca nu are ce face cu asa multe avioane
 
Last edited:
  • 👍
Reactions: 1 user
7 Airbus > 7 ATR. Dar decizia cam tarzie, iar Airbus sigur nu se potriveste pe SUJ, BAY, SCV chiar IAS sau ofera agilitate operationala privind frecventele.
Din pacate un circ penibil in care cred ca nu iese fum fara foc din nici una dintre parti. Daca Mezei nu era potrivita in functie, puteau sa o inlocuiasca mai repede, dar probabil le-a si convenit. Traditionalul #atatsaputut si probabil WZZ isi freaca mainile.
 
Reactions: 1 user
Traditionalul #atatsaputut
Dublat de si mai traditional-balcanicul #calanoilanimenea. Dupa debutul in forta al ostilitatilor, cu lupte grele prin presa, mai nou se va lasa cu plangere penala impotriva inca ministrului. Sunt insa curios cum demonstreaza dna Mezei ca stimabilul i-a cerut ceea ce afirma ca i-a cerut. Parca nu-l vad dand mesaje pe Whatsapp sau sms-uri pe tema asta. Email-uri nici atat.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Mai jos mailul primit ieri de catre Mezei de la unul din consultantii legali referitor la negocierea cu ATR, Philip Perrotta

Cine este Dl Philip Perrotta ?

Un avocat (lawyer) partener al K&L Gates la biroul din Londra UK, al acestei firme. Nota personala, pare a fi Italian dupa nume si mai ales felul in care compune e-mailuri intr-o limba "engleza" de proximitate, sau non-nativa daca vreti.

K&L Gates, firma de avocatura globala - top 20 strongest U.S. law firm brands.

He acts for a broad range of significant aircraft lenders, lessors and operators globally, and has successfully concluded literally hundreds of transactions involving commercial and business aircraft, aero engines and other aviation assets in jurisdictions in all the continents.

Activitatea lui Philip este legata de negocierea, aspectele legale, consilierea, finantarea, facilitarea, incheierii unor tranzactii de inchiriere aeronave commerciale / business. In acest caz, el pare a fi agentul comisionat de Tarom in vederea negocierii cu NAC si ATR ALENIA pentru reinnoiriea flotei ATR

Ce am inteles eu din e-mailul trimis de Philip directorului Tarom ?

S-au facut progrese substantiale in negocierea unor termeni de contract mai avantajoshi pentru Tarom in leasingul operational al aeronavelor noi, precum si in directia contractului de vinzare al aeronavelor uzate catre NAC/ATR ALENIA. Cu alte cuvinte termeni mai avantajosi pentru Tarom decit cei initial stabiliti prin scrisoarea de intentie (LOI) intre Tarom si NAC/ATR. Imbunatatirea acestor termeni, zice Philip, ar fi ajuns undeva deasupra mediei altor contracte similare in industria leasingului operational ! Ba mai mult, Philip, intrevede posibilitatea imbunatatirii acestor termeni de contract in urmatorul tur de negocieri fiindca NAC/ATR ar fi foarte motivati in finalizarea aceastei tranzactii !

Alte avantaje pe care Philip le-ar fi obtinut deja de la inchiriatori:

Contributie financiara a NAC/ATR la costurile reparatiilor AD (Airworthiness Directives = an aircraft, engine, propeller, or appliance) pe durata timpului de inchiriere a aeronavelor

Mecanism prin care Tarom sa poata returna mai devreme (de termenul "end of lease" ) unele aeronave, marind astfel marja de flexibilitate a capacitatii din flota.

Flexibilitate la frecventa livrarilor aeronavelor noi precum si absorbtia flexibila a aeronavelor uzate in functie de strategia flotei si a planului de business Tarom.
 
  • 👍
Reactions: 4 users
conf-presa.jpg
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Se pare ca exista și o filmare a unei întâlniri dintre dna Mădălina Mezei și dl Cuc...or fi discutat... situația sloturilor spre USA, sau situația achiziției avioanelor ATR!?
 
Foarte greu de spus ca in filmarea respectiva sunt protagonistii scandalului. Parca parca recunosc celebra vesta, in rest nu sunt suficiente detalii in imagine. Si ziaristii isteti, sa filmeze noaptea cu un telefon de duzina. Macar sa fi folosit o videocamera capabila, dar asa ...
 
Foarte greu de spus ca in filmarea respectiva sunt protagonistii scandalului. Parca parca recunosc celebra vesta, in rest nu sunt suficiente detalii in imagine. Si ziaristii isteti, sa filmeze noaptea cu un telefon de duzina. Macar sa fi folosit o videocamera capabila, dar asa ...
Au confirmat ambii imaginile. Nu ziaristii cred ca au filmat ci probabil cineva din anturajul ei.

Trimis de pe al meu SM-A520F folosind Tapatalk
 
Daca au confirmat amandoi, deja e altceva. Numai pe baza imaginilor insa, foarte greu. In rest ai dreptate, e foarte probabil sa fi filmat cineva din anturajul ei, pentru just in case.
 
Aproape ca recunoaste:
Ministrul Răzvan Cuc recunoaște că s-a întâlnit cu fosta șefă a TAROM înainte de moțiunea de cenzură, dar susține că nu i-a cerut acesteia să oprească la sol mai multe curse interne, ci a întrebat ce parlamentari zboară pe aceste curse
(asa,de curiozitate ...)