Posibil, pe termen ceva mai lung, la urmatoarea generatie 320 (ce ar presupune si un stretch inclusiv pentru varianta 320 si o repozitionare a acesteia spre 200 pax, sau, de ce nu, un design complet nou pentru gama 200-300 pax, ca raspuns la eventuala noua familie Boeing). Dar l-as vedea pe CS500 tot undeva la minim 3000 mn autonomie.
Deocamdata, 70% din comenzile familei Neo sunt pentru A320, iar programul e abia la inceput, asa ca un asemenea scenariu ar mai avea ceva de asteptat.
Pe de alta parte, inca o data teoria economiei de piata asa-zis functionale e facuta KO de realitatea economiei duopoliste: nu e suficient sa fii o firma buna, cu un produs bun, la pret bun si cu servicii bune, toate astea completate si de un lobby (din toate punctele de vedere) corespunzator.
Pana una-alta, Airbus e dulaul care l-a primit pe catelusul alungat din propria ograda de celalalt dulau, pe care catelusul il credea bunul vecin. Pare ca Airbus a primit gratis un buna parte dintr-un loz mare castigator, iar in cativa ani ar putea ajunge sa-l detina in totalitate.
Cu ce se alege Boeing, din toata afacerea asta, ramane de vazut .... deocamdata, cu o durere de cap, probabil.
Deocamdata, 70% din comenzile familei Neo sunt pentru A320, iar programul e abia la inceput, asa ca un asemenea scenariu ar mai avea ceva de asteptat.
Pe de alta parte, inca o data teoria economiei de piata asa-zis functionale e facuta KO de realitatea economiei duopoliste: nu e suficient sa fii o firma buna, cu un produs bun, la pret bun si cu servicii bune, toate astea completate si de un lobby (din toate punctele de vedere) corespunzator.
Pana una-alta, Airbus e dulaul care l-a primit pe catelusul alungat din propria ograda de celalalt dulau, pe care catelusul il credea bunul vecin. Pare ca Airbus a primit gratis un buna parte dintr-un loz mare castigator, iar in cativa ani ar putea ajunge sa-l detina in totalitate.
Cu ce se alege Boeing, din toata afacerea asta, ramane de vazut .... deocamdata, cu o durere de cap, probabil.