Dupa charter-ele din vara si dupa traficul mai mare de peste vara, plus noile achizitii, in toamna Blue air se va trezi cu niste avioane pe care trebuie sa le zboare. Ce alternative are peste iarna? :
- rutele interne (existente sau noi, poate
TSR-
SCV) cu trafic mare
- zborurile catre sau in preajma hub-urilor europene
- curse, altele decat cele existente, spre zonele cu concentratii mari de romani din Europa
- testarea spre Orientul Apropiat
- marirea frecventelor pe destinatiile de trafic mare existente, cu scaderea preturilor
- deschiderea de rute noi spre Europa de Vest de pe bazele din Romania
- zboruri noi, intraeuropene, in W, de la Torino si Liverpool
Nu m-as mira sa le aplice in masuri diferite pe toate.
Si tot din toamna vor infiinta, pentru ca n-au incotro, bazele noi, si-n tara si cred ca inca una, undeva-n Europa. Atunci probabil ca va lua fiinta si cea de la
TSR, posibil si Oradea.