@otpspotter, beauty is in the eye of the beholder. Cel mai adesea. Dar daca e sa facem o analiza UX, minunatul site pica glorios la multe capitole.
BlueAir are mult de recuperat. Din punctul meu de vedere, partea de inflight duty-free e precara ( scumpa si de o calitate scazuta ) . Veti spune, ca pasagerii nu aleg compania in functie de serviciile de catering contra-cost . Da, insa acest sector ar putea aduce un venit urias in buzunarul companiei.
Totodata, trebuie sa recunoastem : au avioane vechi . Si pasagerii vad asta, mai ales datorita aspectului fizic al interiorului . Au inceput, sa puna scaune RECARO pe seria -800. Pe unele clasice aveau deja de la Lufthansa. Totusi, nu prea sunt intretinute . De exemplu, be -BAF, am avut placerea de a sta pe un scaun rupt ( o aterizare palpitanta , in caz ca intrebati ) . Ar putea porni de la modificarea iluminatului in avion . Niste lumini LED nu cred ca sunt asa scumpe, insa fac diferenta in ochii fiecaruia. ( exemplu LOT B734) .
La capitolul de marketing sunt praf : unde TAROM posteaza aceeasi “norisori “ de cativa ani, Blue Air face reclame cu o aplicatie pentru telefonul mobil .
Sper ca Oana Petrescu sa fie o gura de aer pentru companie si sa putem afirma ca “zburam asa cum ne dorim cu Blue Air “
Sent from my iPhone using Tapatalk
Da, vb cu ei pe fb.Am rezervat câteva bilete cu plata prin transfer bancar, dar nu am primit nimic pe email și nu am salvat codul de rezervare. Din păcate cred că o să caut alte variante. Oricum, care e procedura? Dacă plătesc în contul belgian ar trebui să pun codul de rezervare la comentarii?
Cate zboruri sunt acum?Ca ne puneam unii dintre noi problema ca zborurile interne nu fusesera incarcate in orarul de iarna desi toate celelalte erau, intre timp au fost incarcate si internele. Pe OTP - IAS frecventa e putin redusa dar tot sunt zboruri zilnice.
Both Romanian airlines have always been unprofitable, "and two airlines are relatively large for a small market," says Carsten Schaeffer, Chief Commercial Officer at Blue Air since April, in an exclusive interview with aero.de
For the winter flight plan 2019/2020, we will operate a maximum of two types of aircraft, the 737-800 and the 737 MAX 8, which we assume will fly by then," says Carsten Schaeffer.
Blue Air wanted to lease twelve 737 MAX 8s before grounding, the first two should arrive this summer. After aero.de information consultants had strongly advised against the MAX.
"This is nonsense for Blue Air, the leasing rates are too expensive and on the route network can not exploit their advantages, a pure 737-800 fleet would be useful," said an insider who wants to remain unnamed, aero.de.
Nu dar declaratia nu-i apartine lui MoL .Te-a luat patriotismul pe dinainte? Esti ca aia care au buda in fundul curtii dar ego de termele Romane.
Lasati-ma cu statuia ridicata marelui investitor Zeitfracht ,specialist in toate, de la plicuri la transportul gososarilor. Firma mult mai mica decat, sa zicem, Dunca Expedition din Romania.Zeitfracht a venit ca investitor - asa ca au tot interesul ca la orice pas evaluarea valorii businessului
Pilonul principal al Zeitfracht este logistica . La sfarsitul lui 2017 : Zeinfracht opera 335 camioane ,mai putin decat Dunca Expeditii (Ro) care avea 400 camioane .Nu mai vorbesc de Edy Spedition cu peste 1200 de camioane . Iar cel mai mare operator logistic din Europa de Est, Girteka Logistics: 2900 camioane si 3100 remorci !!!Tu stii ce asseturi are Zeitfracht? ...Assets nu operatiuni ca Dunca Tiristii tai.
Baietii astia si-au vindut participatia din DPD la TNT asa stau pe cash
Cel mai recent, Grupul Zeitfracht deținea 6,21% din acțiunile din DPD Dynamic Parcel Distribution GmbH & Co. KG. . Achiziția va prelua două depozite DPD în Berlin și un depozit DPD la Raunheim din Hesse pentru zona mai mare din Frankfurt / Main.
Multumesc , despre asta este forumul ,despre ce se intampla in aer ,nu in agricultura.Sorry, dar esti de-a dreptul aerian.
Evident aici ai dreptate.De ce nu recunosti adevarul - Blue Air e o companie mica, subcapitalizata, incapabila sa stea in bataia vintului in mijlocul valului de sucombari din sector fara bani externi. Banii externi vin de la cei care pun conditii.