Blue Air - discutii

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
@otpspotter, beauty is in the eye of the beholder. Cel mai adesea. Dar daca e sa facem o analiza UX, minunatul site pica glorios la multe capitole.
 
  • 👍
Reactions: 1 users
A picat sistemul de plati de nenumarate ori, uneori nu accepta anumite carduri si da erori inexplicabile, uneori schimba moneda din ron sau euro in ceva dubios, uneori si limba se schimba, a avut momente cand nu puteai selecta locul, a fost o perioada de vreo 6 luni (o eroare) in care, daca te invatai sa o generezi iti alegeai locul gratuit oriunde in aeronava, uneori expira pagina in cateva secunde, etc...
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Azi am blocat niste bilete la Blue Air (la un pret ok) cu plata in agentie si m-am trezit ca defapt le-am blocat in euro, nu in lei... iar acum o sa imi faca conversia la cursul de vanzare BRD :) Mai au de lucrat la site dupa mine...
 
  • 👍
Reactions: 2 users
Ca ne puneam unii dintre noi problema ca zborurile interne nu fusesera incarcate in orarul de iarna desi toate celelalte erau, intre timp au fost incarcate si internele. Pe OTP - IAS frecventa e putin redusa dar tot sunt zboruri zilnice.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
BlueAir are mult de recuperat. Din punctul meu de vedere, partea de inflight duty-free e precara ( scumpa si de o calitate scazuta ) . Veti spune, ca pasagerii nu aleg compania in functie de serviciile de catering contra-cost . Da, insa acest sector ar putea aduce un venit urias in buzunarul companiei.
Totodata, trebuie sa recunoastem : au avioane vechi . Si pasagerii vad asta, mai ales datorita aspectului fizic al interiorului . Au inceput, sa puna scaune RECARO pe seria -800. Pe unele clasice aveau deja de la Lufthansa. Totusi, nu prea sunt intretinute . De exemplu, be -BAF, am avut placerea de a sta pe un scaun rupt ( o aterizare palpitanta , in caz ca intrebati ) . Ar putea porni de la modificarea iluminatului in avion . Niste lumini LED nu cred ca sunt asa scumpe, insa fac diferenta in ochii fiecaruia. ( exemplu LOT B734) .
La capitolul de marketing sunt praf : unde TAROM posteaza aceeasi “norisori “ de cativa ani, Blue Air face reclame cu o aplicatie pentru telefonul mobil .
Sper ca Oana Petrescu sa fie o gura de aer pentru companie si sa putem afirma ca “zburam asa cum ne dorim cu Blue Air “


Sent from my iPhone using Tapatalk


Așa cum ai spus. Nu alege absolut nimeni linia aeriană în funcție de Duty Free și catering la bord. Dacă era așa, nu zbura nimeni cu Wizz, având în vedere că au meniul plin de uscăciuni și nu se obosesc să ofere vreo salată sau vreo opțiune cât de cât interesantă. Partea de duty free e asigurată de Best Value, din cate știu eu, așa că asta e. Blue Air nu e Ryanair, să țină serviciu de Duty Free propriu pe sute de avioane.
La partea cu interiorul. Nu știu ce să zic. Nu se așteaptă nimeni să găsească condiții ca la British Airways, la BMS, că nici prețurile la bilete nu sunt la fel.
Una peste alta, după ce povestea 737 Max o să intre pe un făgaș normal, BMS se poate concentra pe integrarea primelor exemplare din noul model. E de preferat ca banii să fie păstrați pentru -8, decât aruncați pe upgrade -uri la -300, -400 sau -500 care urmează să iasă din flotă într-un an, doi.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Am rezervat câteva bilete cu plata prin transfer bancar, dar nu am primit nimic pe email și nu am salvat codul de rezervare. Din păcate cred că o să caut alte variante. Oricum, care e procedura? Dacă plătesc în contul belgian ar trebui să pun codul de rezervare la comentarii?
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Am rezervat câteva bilete cu plata prin transfer bancar, dar nu am primit nimic pe email și nu am salvat codul de rezervare. Din păcate cred că o să caut alte variante. Oricum, care e procedura? Dacă plătesc în contul belgian ar trebui să pun codul de rezervare la comentarii?
Da, vb cu ei pe fb.

Trimis de pe al meu G8341 folosind Tapatalk
 
Ca ne puneam unii dintre noi problema ca zborurile interne nu fusesera incarcate in orarul de iarna desi toate celelalte erau, intre timp au fost incarcate si internele. Pe OTP - IAS frecventa e putin redusa dar tot sunt zboruri zilnice.
Cate zboruri sunt acum?
 
Da, vad ca de fapt au redus in vara, si in iarna au revenit la orarul actual care era 2x in zilele de Lu,Ma,Mi,Jo,Vi si 1x sambata si duminica. Vara lipseste zborul de luni seara.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Cam arunca gratuit cu rahat noul Sef Comercial Schaffer . De ce l-or fi mai angajat BMS cu parerile acestea?
Both Romanian airlines have always been unprofitable, "and two airlines are relatively large for a small market," says Carsten Schaeffer, Chief Commercial Officer at Blue Air since April, in an exclusive interview with aero.de

Oare cine sa fie insiderul care nu-si da numele in plin interviu cu Schaffer ? Banuiesc ca este unu' Schaffer pe principiul "va mai zic ,dar nu o stiti de la mine..." . Nu inseamna ca nu are insa dreptate legat de MAX.
For the winter flight plan 2019/2020, we will operate a maximum of two types of aircraft, the 737-800 and the 737 MAX 8, which we assume will fly by then," says Carsten Schaeffer.
Blue Air wanted to lease twelve 737 MAX 8s before grounding, the first two should arrive this summer. After aero.de information consultants had strongly advised against the MAX.
"This is nonsense for Blue Air, the leasing rates are too expensive and on the route network can not exploit their advantages, a pure 737-800 fleet would be useful," said an insider who wants to remain unnamed, aero.de.

 
Last edited:
  • 👍
Reactions: 1 users
Te-a luat patriotismul pe dinainte? Esti ca aia care au buda in fundul curtii dar ego de termele Romane.

Omul spune realitatea - Blue Air nu cistiga bani. Nu vine el sa arunce cu rahat ci rahatul e in curte.

Zeitfracht a venit ca investitor - asa ca au tot interesul ca la orice pas evaluarea valorii businessului (pentru ca vorbim pina la urma de un necesar de infuzie de cash) sa fie una corecta..

Multiplii la aia care pierd bani sunt altii decit la multiplii alora care cistiga - got the Point?

Eu prezic un spin off, carve out de rute la OTP si sa vedem unde vor ajunge - cel mai probabil la un consolidator.
 
În articol mai si scrie ca Zeitfracht le garanteaza liniile de credit ...
 
Reactions: 1 user
De remarcat ce se zice si anume ca flota de clasice e bye-bye pe orarul de iarna, adica 10 avo. Asta inseamna ori un downsize serios ori mai fac rost de cateva 738. Si are dreptate in ce spune. Piata romaneasca a fost abordata optimist de companiile aeriene, dar potentialul nu e prea mare si cam si-a atins limitele. De acuma vor fi si destrule consolidari, renuntari samd.
 
nu este rea ideea de a zbura numai NG si max, dar fara 8 clasice nu stiu cum se vor descurca iarna si daca nu vin 2 - 3 MAX si mai greu.

Interesant pentru Florenta este programat 737-800 si stiam ca nu se poate opera pe o pista de 1750 m

60t (above our max. of 57.6)
dry runway: 1710m (flaps 40), 1790m (flaps 30)
wet runway: 1970m, 2050m
dry autoland: 2020m, 2100m
wet autoland: 2280m, 2360m

Poate pleaca mai gol.


Din cate vad Mdrid nu a fost incarcat sau dispare.
 
Last edited:
Te-a luat patriotismul pe dinainte? Esti ca aia care au buda in fundul curtii dar ego de termele Romane.
Nu dar declaratia nu-i apartine lui MoL .
Michael O'Leary ,da,el ar fi putut sa zica ca ambele companii romanesti mari au fost intotdeauna neprofitabile (desi ar fi un neadevar ) si ca aceste doua companii sunt un fel de "colos" cu picioare de lut. Este in interesul lui si nu s-a sfiit de atatea ori sa declare despre multe companii ca ard bani si sa prezica sfarsitul lor(desi despre ROT sau BMS nu a spus asta niciodata).

Dar s-a gasit proaspatul director comercial al lui Blue Air sa se arunce in astfel de declaratii.
Daca era antrenor nou sosit la FC Metaloglobus da,putea sa zica ca fosta conducere era de rahat si nu a pregatit echipa care este acum varza dar aici, in aviatie, orice zvon sau prostie debitata poate sa-ti sperie si sa-ti mute rezervarile de bilete la companii mult,mult mai atente cu declaratiile.

Inca doua trei cimilituri de-ale profesionistului Schaffer si usor ,usor presa va umfla iar apoi pax se vor gandi daca vor mai investi banisorii de vacanta sau de drum intr-o companie cu atatea probleme "descoperite"de Schaffer si un "insider" cu initialele CS.

Daca Carsten Schaffer a avut colegi la fel de "profesionisti" la AB ,nu este de mirare ca Air Berlin zboara acum printre ingeri. :angel2:

Zeitfracht a venit ca investitor - asa ca au tot interesul ca la orice pas evaluarea valorii businessului
Lasati-ma cu statuia ridicata marelui investitor Zeitfracht ,specialist in toate, de la plicuri la transportul gososarilor. Firma mult mai mica decat, sa zicem, Dunca Expedition din Romania.

In primul rand este prima oara cand se avanta in domeniul transporturilor regulate de calatori . Nu ACMI ,care poate fi facut de orice firma care are un MD sau un BAE (vezi Aviro). Deci mai usor cu experienta si intelepciunea.

Si totul vine dupa gafa epica a Zeitfracht cu avionul WDL zburand pentru British Airways aterizand la Edinburgh in loc de Düsseldorf unde este vorba de prostie uriasa in lant ,o problema majora de sistem ,de organizare ,nu o greseala a vreunui pilot care a confundat doua aeroporturi apropiate ( lucru care se mai intampla).
Deci ce are BlueAir de invatat de la firma distribuitoare de colete si flori la nunti si botezuri cu specialisti veniti de la firme falimentate?
 
  • 👍
Reactions: 2 users
Sorry, dar esti de-a dreptul aerian.
Tu stii ce asseturi are Zeitfracht? Baietii astia si-au vindut participatia din DPD la TNT asa stau pe cash sia ctioneaza ca Holding. Assets nu operatiuni ca Dunca Tiristii tai.

E diferenta intre Old Money si prima generatie.

Zeitfracht au bagat o suma in Blue Air si au un interes in equity.

De ce nu recunosti adevarul - Blue Air e o companie mica, subcapitalizata, incapabila sa stea in bataia vintului in mijlocul valului de sucombari din sector fara bani externi. Banii externi vin de la cei care pun conditii.

S-ar putea sa fie si un mesaj indirect de curatire a companiei de "profesionisti" la nivel de Romania.
 
Tu stii ce asseturi are Zeitfracht? ...Assets nu operatiuni ca Dunca Tiristii tai.
Pilonul principal al Zeitfracht este logistica . La sfarsitul lui 2017 : Zeinfracht opera 335 camioane ,mai putin decat Dunca Expeditii (Ro) care avea 400 camioane .Nu mai vorbesc de Edy Spedition cu peste 1200 de camioane . Iar cel mai mare operator logistic din Europa de Est, Girteka Logistics: 2900 camioane si 3100 remorci !!!
Deci ,pe logistica ,Zeitfract , importanta minora.

Baietii astia si-au vindut participatia din DPD la TNT asa stau pe cash


Poveste veche si umflata !
Procentajul participatiei ramasese minor (6,21% ) si, din vanzarea a trei depozite :risas3:nu te umplii de bani ,cel putin la scara aviatica. Plus ca asta s-a intamplat in oct-nov 2016 ,de atunci au avut pe ce ii cheltui :achiztia WDL Aviation si Leisure Cargo ,ambele in cursul anului 2017:


Cel mai recent, Grupul Zeitfracht deținea 6,21% din acțiunile din DPD Dynamic Parcel Distribution GmbH & Co. KG. . Achiziția va prelua două depozite DPD în Berlin și un depozit DPD la Raunheim din Hesse pentru zona mai mare din Frankfurt / Main.



Sorry, dar esti de-a dreptul aerian.
Multumesc , despre asta este forumul ,despre ce se intampla in aer ,nu in agricultura.

De ce nu recunosti adevarul - Blue Air e o companie mica, subcapitalizata, incapabila sa stea in bataia vintului in mijlocul valului de sucombari din sector fara bani externi. Banii externi vin de la cei care pun conditii.
Evident aici ai dreptate.
Dar nu am deloc incredere in artizanii Dusselburg.
 
Last edited:
  • 👍
Reactions: 1 users