Ryanair - discutii

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Articol din presa de azi: Ryanair spulberă concurenţa cu preţuri imbatabile la biletele de avion! Cele din ultima promoție s-au vândut ca pâinea caldă… | Banatul AZI

În sine nu e mare lucru, dar ultimul paragraf anunță surprize, surprize :))

[...] Reprezentanții Ryanar promit și alte surprize pentru clienții care care aleg să zboare începând cu luna septembrie, de la Timișoara. Aici au găsit o echipă de inițiativă receptivă la toate inițiativele și propunerile lor. Ne promit mai multe detalii la conferința de presă de joi, 1 septembrie, de la Aeroportul Internațional Traian Viua din Timișoara.
 
S-au afișat prețuri în LEI???


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ca o paranteză, eu am cumpărat bilete Ryanair la 0.3€/segment.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
S-au afișat prețuri în LEI???


Sent from my iPhone using Tapatalk
Nu, ziceam ca maine anunta din TSR promotii nemaivazute si neintalnite in istorie :)))
[doublepost=1472640699,1472640643][/doublepost]
Ca o paranteză, eu am cumpărat bilete Ryanair la 0.3€/segment.


Sent from my iPhone using Tapatalk
In vremurile de odinioara si eu am cumparat 8 bilete dus-intors cu 1,6eur :))))
 
Am zburat in 2009 de la CIA la STN cu 0.01 euro, ce vremuri.

Maine eu zic ca anunta 2 rute noi de la OTP. Apropo, pentru maine gasim bilete pe ruta OTP-TSR la 211 euro cu RYR si la 75 euro cu ROT.
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Ce-mi place fragmentul acesta : ”Aici au găsit o echipă de inițiativă receptivă la toate inițiativele și propunerile lor.”. Altfel spus, la TSR au obtinut facilitatile pe care le vor, spre deosebire de OTP.

Apropo, pentru maine gasim bilete pe ruta OTP-TSR la 211 euro cu RYR si la 75 euro cu ROT.

Asa este, dar pe acelasi segment orar (dimineata) la ROT e sold-out. E adevarat ca ROT opereaza atunci cu doua ATR42. Bilete la 75 de euro sunt disponibile doar la zborul de dupa-amiaza, operat cu A310
 
Conform sistemului de rezervări pentru OTP - TSR de mâine, mai sunt 6 locuri disponibile. Diferența față de ultimul număr raportat aici este colosală. Deci, sursa respectivă a fost total aiurea.

LE: Ultimul număr raportat de @Peter am vrut să zic.

Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Am adaugat link catre tabelul cu alocarea de aeronave RYR -> Alocari aeronave Ryanair
Am comasat datele lui @cristi_avb cu datele mele. Tabelul este updatat de mine si Cristi.

XXX - in portocaliu reprezinta "gaurile" aeronavei.
Cum vedeti, aeronava I mai poate efectua o cursa de seara.
Aeronava II este full cu STN.
Distractia incepe la aeronava III, la care pot incepe speculatiile ;)
 
  • 👍
Reactions: 2 users
Și pt aeronava II ar mai merge un OTP-TSR la limită la prânz

Sent from my SM-G901F using Tapatalk
 
Rutele ce vor fi anuntate de Ryanair maine in cadrul conferintei le puteti vota in urmatorul poll :
 
^
Mie mi se pare că în OTP-II nu intră o TSR la amiază... Fiind liber 13:50 - 16:05, dacă are un turnaround de 25 min la OTP ar rămâne pentru cursă 14:15-15:40. Cu un turnaround de 25 min la destinație, ar rămâne 30 min pentru zbor pe sens. Imposibil deci TSR... Aici ar încăpea poate un (în ordinea în care le văd eu making sense): TGM (5h12min timp de condus - conform GM) >> SBZ (3h57) > BCM (3h53).

În schimb ar intra al treilea zbor de TSR (de amiază) pe TSR-I... și încă cu escală la CRA luni și vineri :p

Deci, dacă ar fi după mine (wishful thinking) aș popula aeronavele astfel:

TSR-I: TSR-OTP-TSR (15:15-17:15)... după cum am spus cu escală (pe un sens) la CRA 1---5-- (14.35 - 17:15) (nu era chiar o glumă, ar putea fi un fel de test pentru a vedea ce ar mișca pe OTP - CRA și CRA - TSR)
OTP-I: OTP-CLJ-OTP (21:05-23:05)
OTP-II: OTP-TGM-OTP (14:15-15:40)
OTP-III: OTP-CLJ-OTP (12:20-14:20) sau și mai interesant OTP-OMR-OTP (12:20-~14:50)
OTP-III: restul alocărilor (dimineața și seara) să fie pentru zboruri internaționale
 
  • 👍
Reactions: 1 users
EI-ENK primul 738 bazat la TSR a sosit ieri pe la 7PM ferry de la STN. Are 5,7 ani ( Cand au anuntat baza au curs comentarii pe FB in care se spunea ca isi vor aduce vechiturile la TSR- sper ca nu se va adeveri :) )
 
Dar care e problema?

Blue Air are baze în România doar cu material de tocător. Ori TSR are ceva alergii la avioane mai muncite?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Dar care e problema?

Blue Air are baze în România doar cu material de tocător. Ori TSR are ceva alergii la avioane mai muncite?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Asta e gandirea unora, ca RYR si-a deschis baza la TSR ca sa isi aduca vechiturile ( adica avioanele de 13 ani sunt vechituri pentru cei care isi dadeau cu parerea pe FB :))) ... Oricum si avioanele vechi ale BMS vor trece prin TSR dar cred ca oricine prefera sa zboare cu avioane mai noi din diferite motive.
 
Uite, sincer eu credeam ca A310 Tarom e cotet. Am zburat doua segmente cu el si sinecr sa fiu, la capitolul confort e cu cel putin doua clase peste cel mai nou 738 Ryanair.
 
Ai dreptate! Si eu am avut ocazia sa zbor cu 310 ROT acum vreo 4 ani cand avea inca interioriul vechi si tot a fost o experienta super!