• Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Eu am prins odata urmatoarea intamplare intr-o aeronava Tarom pe ruta CLJ-OTP:

In timpul serviciului de bord o doamna (probabil obisnuita cu anumite formulari traditionale) intreaba stewardesa "daca servesc ceai". Aia sare ca arsa si pe un ton nu foarte politicos ii spune ca aici la bordul avionului "nu serveste nimeni", eventual poate oferi un ceai.
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Ma bag si eu...
In 2008, zbor de noapte, DXB - OTP, Tarom. Cel mai rapid service pe care l-am vazut vreodata. Am cerut un pahar cu vin rosu... - N-avem! Dupa care... nu le-a mai vazut nimeni pana aproape de aterizare, cand cabin crew au aparut cu niste fete umflate de somn. Zborul de DXB se facea cu schimbarea echipajului.
In 2010, zbor de noapte, DXB - VIE, Austrian. Se miscau de ma ameteau. Iar cand iluminarea cabinei a trecut pe sleep mode, treceau periodic si verificau cabina.
Evident, Tarom OTP-DXB-OTP a fost mai scump decat Austrian OTP-VIE-DXB-VIE-OTP...
 
  • 👍
Reactions: 2 users
Nu pot sa cred ca in 2020 inca mai faceau cacaturi de genul asta... Cum o fi sa ai salar de pilot Tarom si sa pleci din aeronava cu hartie igienica si o sticla de Cola?
 
  • 👍
  • 🤣
Reactions: 3 users
Este o realitate atitudinea superioara fata de clienti a echipajului de cabina, te intampina de cele mai multe ori cu un zambet fortat iar la debarcare nu de putine ori mi s a intamplat ca nici macar sa nu fiu bagat in seama, ei fiind intr o discutie “intensa”. De ce la majoritatea celorlalte companii se poate respecta o anumita conduita iar la ROT nu? In general aceasta este atitudinea celor care considera ca au “spate” , fiind angajati de cele mai multe ori prin sistemul PCR (pile, cunostinte, relatii).
 
  • 👍
Reactions: 6 users
Restructurare Tarom ,cf AIR24:
Direcția de Resurse Umane, restructurata cu 2%, și obligată să invoeze sisteme proprii de evaluare a angajaților companiei cu ajutorul unor aplicații, feedbackuri oferite de pasageri și colaborarea cu alte departamente.
  • Centrul de pregătire al Personalului – restructurări cu 16.7%.
  • Directorul General CEO – odată definitivat, va avea dreptul la 2 consilieri și o secretară.
  • Direcția control risc – 1.2% din personal va fi restructurat.
  • Departamentul de securitate internă – 10% din angajați restructurați, notă în cazul în care TAROM nu reușește să umple avioanele și să reia rutele și transportul aerian din cauza pandemiei. Daca TAROM va reuși să aibă o cotă minimă de 89% load de pasageri, vor fi restructurați 5%.
  • Direcția Achiziții – 25% din personal
  • Compartiment de Audit Intern – 30% din personal
  • Consilieri Director General – 50% din personal
  • Serviciul de secretariat general – 47% din personal (inclusiv șefa de la ”XEROX”
  • Însoțitori de zbor, 15% in eapa 1.
  • Departamentul de vânzări – 43.3% din personal.


 
  • 👍
Reactions: 1 user
Wow, vânzări 43%! Cunoaște cineva în detaliu situația acestui departament?
 
Nu stiu daca s-a mai postat, las totusi aici:
Din ce vad pe booking engine Tarom, incepand cu 1 iulie destinatiile interne isi "regasesc" frecventele:
- TSR 28/7 cu 13/7-738(318), 15/7-AT76
- CLJ 28/7 cu 14/7-738(318), 14/7-AT76
- IAS 28/7 AT76
- OMR 16/7 AT76
- SCV 13/7 AT42
- BAY 6/7 AT72
- SUJ 9/7 AT72
- SBZ 3/7 AT42
Numai mie mi se pare usor nerealist? Sau in fine, asta daca nu vor sa aiba LF de 15-20% pe unele curse...
 
Last edited:
  • 👍
Reactions: 1 user
Or fi aparut, numai ca site-ul propriu inca nu a aflat, ergo zborurile nu sunt rezervabile - tcomai am facut un test

sait.jpg
 
Adica sezonul la mare practic a inceput, dar rutele si preturile nu sunt inca in sisteme? Cand vor sa le incarce, la intai iulie? Deja este extrem de tarziu.
 
Aeroportul Timișoara a postat pe Facebook că vor fi două frecvențe săptămânale, din 16 iulie. Joia și duminica. Mi se par bune zilele alese.
 

Vă anunțam că începând cu luna iulie, vom introduce noi rute interne, după cum urmează:
16 Iulie, 23 Iulie, 30 iulie, 06 August, 13 August, 20 August, 27 August - > ziua 4 - joi
Timisoara – Constanta (via Oradea), orar de zbor: 11.00 – 13.30
Oradea – Constanța, orar de zbor: 12.20 – 13.30
Constanța – Cluj Napoca, orar de zbor: 14.10 – 15.10
Cluj Napoca – Constanța, orar de zbor: 15.50 – 16.50
19 Iulie, 26 Iulie, 02 August, 09 August, 16 August, 23 August, 30 August –> ziua 7, duminica
Constanța – Cluj Napoca, orar de zbor: 15.20 – 16.20
Cluj Napoca – Constanța, orar de zbor: 17.00 – 18.00
Constanța – Timisoara, orar de zbor: 18.40 – 19.50
Constanta – Oradea (via Timisoara), orar de zbor: 18.40 – 21.10

O noua inițiativă bună făcută în sictir. Joia există doar dus si Duminica doar retur de la mare. Daca vrei să iei tur-retur poti sta la mare 3 zile sau 10 zile.
In plus avionul sta la CND de Joi pana Duminica. Sau zboara gol la Bucuresti.
 
Last edited:
  • 😟
  • 🤣
Reactions: 1 users
Cluj Napoca – Constanța, orar de zbor: 15.50 – 16.50

Cluj Napoca – Constanța, orar de zbor: 17.00 – 18.00

Daca zborul nu are intirziere, pina faci debarcarea via scari/autobuz/intrare la caruselul de bagaje, incepe banda sa se roteasca, te cotesti cu ceilalti pasageri sa obtii un loc mai in fata, tragi in sfirsit bagajul de cala de pe banda, o iei spre rapid spre iesire... se face sigur de 17:30, prinzi un taxi catre hotel in Mamaia, faci check-inul rapid se face de 18:30. Daca hotelul sau gazda este in Neptun Olimp, Mangalia mai pui o ora deci 19:30.

In toata lumea asta check-inul la hoteluri incepe in jurul orei 14:00. Timpul optim de decolare catre CDN din CLJ ar fi optim la 11:00.

O ora pina la CDN, 1-3 ore de transfer si check-in hotel se face de ora 14:00 in cel mai rau caz, la 15:00 plonjezi in mare. Deci nu pierzi prima zi de plaja si baie din cauza orarului de zbor.

Unde mai pui ca in a doua varianta de orar de pe Cluj, platesti in itregime o camera de hotel in Olymp la Amfiteatru (24 ore-si deloc ieftina) intrii in camera pe la 21:00

Ai platit 7 ore de hotel pe degeaba fiinca, fizic vorbind, nu ai fost in camera pe care ai inceput sa o platesti de la ora 14:00 La asta se mai adauga lipsa primei zile de plaja si baie in mare.

Se pune intrebarea, merita sa te scoli pe la 4 dimineata sa conduci pina la aeroportul Cluj, sa zbori spre Constanta, sa te transferi la un hotel pe Litoral, sa intrii in camera pe la 21, fara plaja si baie in mare in ziua sosirii cu avionul?

Ai pierdut o zi intreaga de concediu pe drum zburind spre Litoral si platind icompetenta managerilor Tarom.
 
  • 👍
Reactions: 1 user