Pt cine credea ca s-au facut/se fac restructurari de personal la TAROM:
La data de 1 aprilie 2021, societatea avea:
- 1.423 angajați....
- 39 de angajați sunt în concediu de creștere copil.
- 268 angajați aflați în șomaj tehnic, adică 18% din total
- plecări voluntare: 178
- concedieri: 0
Eu unul am fost naiv, chiar am crezut ca in a-13-le ceas, managementul intelege necesitatea realizarării unei ajustari a nr de salariati pe partea de personal TESA....
Restructurare la TAROM: Niciun angajat nu a fost concediat, au fost doar plecări voluntare - Economica.net
TAROM derulează un proces de restructurare care vizează 700 de angajați. De la demararea restructurării, niciun angajat nu a fost concediat, iar 178 au plecat voluntar din companie, arată datele operatorului furnizate la solicitarea Economica.net.www.economica.net
Eu nu inteleg, titlul e despre Tarom iar stirea despre CNAB?!
Salut!Buna ziua și Hristos a Înviat!
Mai știe cineva ceva de YR-BGH? 700-le lor. Văd ca pe BGI l-au băgat la treaba de ceva timp.
ATR urile vechi când vor pleca?
Mulțumesc și sa aveți sărbători linistite in continuare.
Problema nu e de comoditate, sau de lipsa ei. Charterele au luat avant in conditiile absolut speciale de acum, in lipsa traficului comercial regulat, in conditiile in care pasagerii prefera siguranta unor sejururi absolut previzibile cap-coada, etc. 2021 (si probabil cel putin jumatate din 2022) e anul charterelor, insa nu e deloc sigur ca tendinta va continua odata ce se revine fie si la o relativa normalitate. De aceea trebuie sa produca si reteaua dupa orar, ca safety net si alternativa la eventuala diminuare a traficului charter actual.E într-adevăr mai comod să-ți umple altul avionul