Ryanair - discutii

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Dorin, sorry, dar cred ca ar fi bine mai intii sa citesti citeva raporturi anuale si prezentari pentru investitori ale Ryanair ca sa intelegi cum gindesc momentan oamenii aia.

Intrebarile pe care ti le pui tu nu si le pune nimeni in Dublin, pentru ca strategia companiei este in momentan alta.

Aeroportuile enumerate de tine ar fi fost interesante pentru Ryanair acum 10 ani. De doi ani ei de fapt isi muta treptat operatiunile spre zone mai centrale. A plecat baba cu colacii de pe cacarezele regionale. Acolo daca au noroc vine Wizz daca nu se multumesc cu powerpointuri de la Join!.

Ryanair nu are ce ccauta strategic la Suceava sau la Oradea.

La cit de greu deblocheaza Ryan pietel estice au cota de 35% de piata in Polonia. Mai deblocat de atita ce vrei?

Eu inteleg ca toata lumea care sta in RO are o viziune romaneasca, dar treebuie sa isi pondereze asteptarile cu realitatile obiective ale pietei europene:

- volumele mari se fac pe relatia Vest-Vestul Europei
- nr de rotatii posibile pe Vest-Vest este mai mare decit pe Est-Vest

Aceste aspecte duc focusul intodeauna spre aceste piete si oportunitatile imediate pe care le ofera. Estul este prioritatea a 2a,3a,4a etc. A fost sansa specialistilor din Est (Wizz) carora un deceniu le-a ramas o piata in care puteau lupta usor impotriva dinozaurilor de stat. Daca Estul ar fi fost prima optiune ca potential de bottom line, toti LCC mari ar fi fost de mult masiv aici.

O alta chestiune strategica este upgradeul dorit pe yield al Ryanair. Asta se ibtine doar daca zbori pe aeroporturi principale. De nicaieri catre nicaieri nu mai e asa fancy decit daca ofertele de pret sunt extrem de joase. Cu ofertele premium LCC din orasele mari, lipsa subventiilor daortita limitei 2021 impusa de UE in aeroporturile pamp care sunt obligate acum sa genereze venituri pe alte cai (parcari de ex) nu mai exista motivatia de a merge la mama dracului sa iti lasi masina acolo x zile. Diferenta de pret nu mai este ca cea fata de legacys acum 10-15 ani.

Ce ziceam...e normal sa se extinda cat mai mult pe aeroporturi regionale daca au portite. Si sunt sigur ca o sa reziste rutele din OMR, ba chiar sunt sanse mari sa mai adauge si altele.
Asa a fost si cu TSR. Nu a anticipat mai nimeni ca vor intra agresiv cu o baza si cateva rute deodata. Eu cred ca ne vom astepta la noi surprize din partea lor, chiar daca tac si nu fac nimic nou o perioada mai lunga.
Conferintele de presa sunt material bun pentru presa din Romania, la fel cum au devenit prezenti si mai mult in social media. Si uite-asa se face yield-ul.
 
Last edited:
  • 👍
Reactions: 1 user
Orar OMR:

GRO :
- miercuri - FR7083 - GRO 06:30 OMR 10:10 / FR7084 - OMR 10:35 GRO 12:15
- duminica - FR7083 - GRO 06:55 OMR 10:35 / FR7084 - OMR 11:00 GRO 12:40

BGY :
- miercuri - FR7081 - BGY 12:25 OMR 15:15 / FR7082 - OMR 15:40 BGY 16:30
- sambata - FR7081 - BGY 18:55 OMR 21:45 / FR7082 - OMR 22:10 BGY 23:00
 
  • 👍
Reactions: 5 users
Va rog, va implor, va dau cate un fructo la urmatoarea intalnire fly-ra, puneti cel putin un segment din articole.
 
  • 👍
Reactions: 2 users
Ryanair within the last few days has announced planned summer 2017 traffic program for Lisbon and Ponta Delgada, including the launch of 6 new routes. Additional routes will also be extended to year-round service.

Lisbon – Bologna eff 28MAR17 3 weekly (Day 246)
Lisbon – Glasgow International eff 26MAR17 2 weekly (Day 47)
Lisbon – Luxembourg eff 26MAR17 4 weekly (Day x135)
Lisbon – Toulouse eff 26MAR17 1 daily
Lisbon – Wroclaw eff 28MAR17 2 weekly (Day 26)
Ponta Delgada – Frankfurt Hahn eff 01APR17 1 weekly (Day 6)

Following service will be extended to year-round operation:
Lisbon – Berlin Schoenefeld 1 daily
Lisbon – Terceira 4 weekly

Additional frequencies to be added:
Lisbon – Ponta Delgada Increase from 13 to 15 weekly
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Am incercat sa cumpar un bilet pt Dusseldorf > TSR , dar sunt intr-un mic impas.Biletul Ryanair include si un bagaj mic de mana ?
 
Al doilea avion care va fi locat in TSR, se zice ca v-a fi orientat preponderent pe Spania si Marea Britanie/Irlanda, undeva anul ce vine. Iar TSR - OTP va creste la 3, apoi la 4 curse pe zi.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
2 bagaje de mana, chiar :)
Atentie -un bagaj de mana mare si un rucsac /geanta/servieta.
Scrie clar pe site. Daca vrei, poti lua legatura la hot line si iti raspunde cineva pe loc. Am zburat cu ei otp- tsr acum 2 sapt si momentan controlul il fac la ochi. Mai degraba sunt preocupati de boarding ul rapid. Deja la tsr au probleme dimineata cu procesarea la security si trimit mesaje sa se prezinte paxii cu 2.5 h mai devreme.

Trimis de pe al meu foarte bun telefon!
 
TSR are urgenta nevoie de o aerogara. Asta de-acu' e sufocata rau. Dac-ar veni la pachet si c-un director...

Uitasem: si de un site adevarat. Ca asta, noul (mvai!), parc-ar fi site-ul unui aprozar modest, de cartier si ala de la periferie.
 
Last edited:
  • 👍
Reactions: 1 user
Ryanair today announced planned operation for Nuremberg in summer 2017 season, as it plans to add 4 new routes. Planned service as follow.

New Routes (selected routes has been reported in the past few days):
Nuremberg – Bari eff 29MAR17 2 weekly (Day 36)
Nuremberg – Madrid eff 26MAR17 4 weekly (Day 246)
Nuremberg – Palermo eff 26MAR17 2 weekly (Day 36)
Nuremberg – Porto eff 28MAR17 2 weekly (Day 26)

Following service will convert to year-round operation:
Nuremberg – Budapest 1 daily
Nuremberg – Malta 2 weekly
Nuremberg – Manchester 1 daily
Nuremberg – Milan Bergamo 1 daily
Nuremberg – Rome Ciampino 1 daily
 
Sunt la aeroport, RYR de Madrid apare cu o întârziere mare de tot (aproximativ 4 ore).
 
Last edited:
Ryanair’s Porto S17 schedule will see more frequencies to destinations such as Barcelona, Brussels, Milan and Rome, lower fares (as Ryanair passes on lower fuel costs), and an even better customer experience, as it rolls out year 3 of its “Always Getting Better” customer experience programme, and will deliver:

  • 4 new routes to Birmingham (2 wkly), Edinburgh (2 wkly), Krakow (2 wkly) & Nuremberg (2 wkly)
  • 4 new S17 routes to Luxembourg (5 wkly), Milan M (4 wkly), Terceira (2 wkly) & Warsaw (2 wkly)
  • 49 routes
  • 4m customers p.a. (+300,000)
  • 3,000* “on-site” jobs p.a.