Blue Air - discutii

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Mesajul era destinat unei institutii ce dorea sa faca un "control" ca o bonificatie pentru deschiderea la ciripire a lui Nelu la parchet :)

Iar date concrete nu se vor oferi. Ca pont insa vedeti aeroporturile ce ofera tot felul de facilitati doar unor operatori. Sau comparati taxele publice de exemplu intre SBZ si CDG. Apoi intrebati de ce nu au mai multe destinatii/operatori.

Cer senin
 
In aceste conditii se ia in considerare mutarea la ARW?
Se inca se spera la o rezolvare prin negociere cu TSR?
 
Oricum "fruncea tarii" nu este asa de doritoare de transport aero:
1.2 CLJ-TSR 63 PAX
1.2 TSR-IAS 67 PAX
2.2 IAS-TSR 70PAX
2.2 TSR-CLJ 82 PAX
3.2 CLJ-TSR 58 PAX
3.2 TSR-IAS 75 PAX

toate operate cu B735/AMD/120 crew 2/3 cu leguri de 40-50' 3 x airborne, 3 x landing, 3 x cycle
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Pai de ce nu ziceti asa de la inceput?


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Apropo, de ce Blue Air nu cumpara niscai ATR-uri pentru rutele astea?


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Si tehnici iar ia de la Tarom? Dar echipaje doar pt interne?
Au existat Mustangurile in flota JOR cu destula bataie de cap.
 
Vin cei de la RYR cu un astfel de c/s? asa de adio ;)
ryrbms6gk07.jpg
 
  • 👍
Reactions: 1 user
:rolleyes:
Poate sa le faca Blue Air e oricum marca inregistrata a lu’ Nelu.
Mai face si el un ban cinstit de pe urma RYR ;)
 
@BlueAir.aero, despre meetingul cu Boeing care a avut loc zilele trecute ce stii? am inteles ca deja incep pregatirile pentru MAX-uri. configuratii, planuri de training si alte cele...
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Sau comparati taxele publice de exemplu intre SBZ si CDG. Apoi intrebati de ce nu au mai multe destinatii/operatori.

Ce legatura au cele doua aeroporturi? Compari mere cu pere ...Pot sa opereze mai mult de acolo ... si asa pe STR vor mari frecventa.
 
Negocieri ce nu doreau decat sa aduca BMS la acelasi cuantum al taxelor platit de alti operatori.

Aici vorbim de schemele pentru discounturile pe baza de volum create de unele aeroporturi cu dedicatie pentru WZZ sau RYR, pentru ca numai acesti operatori obtin beneficii maxime de pe urma acelor scheme. Nu este o problema noua si Taromul de asemenea e foarte afectat, dar nu are ce sa faca. Aeroportul CLJ chiar a inventat o formula prin care turbopropurile (adica Taromul) sa fie taxate pe tona de MTOW mai mult decat jeturile.

Cred ca a fost mai mult o demostratie de forta a BMS, cu bataie catre IAS sau alte aeroporturi

Daca a adevarat ca e vorba doar de datoriile pe decembrie, plus ianuarie - ma gandesc logic ca nu au platit ianuarie inainte de decembrie - estimez ca nu ar fi ceva mai mult de cateva zeci de mii de euro. O suma infima fata de cea datorata la IAS. Blue Air a avut mereu o preocupare deosebita pentru PR si imagine. Or, aceasta situatie este extrem de paguboasa pe planul imaginii si este de ajuns sa dam un search cu google ca sa vedem in acest moment cate stiri negative sunt pe acest subiect. Plus ca este vorba despre o ruta de prestigiu, o ruta la care au tinut foarte mult prin care au incercat sa arate ca pot sa faca ceva ce Taromul nu a vrut sau nu a putut sa faca. La TSR nu este de ignorat nici aspectul ca la vara au chartere. Daca TSR-IAS nu stim cat de profitabila era, charterele ar trebui in mod normal sa fie profitabile, iar daca relatiile cu aeroportul se degradeaza in asa masura incat din cauza datoriilor sa nu le mai permita operarea, ar putea pierde aceste chartere.
Ar fi alternativa mutarii lor la ARW, cu conditia sa vrea si turoperatorii. Iar cu presiunile si demonstratiile de forta, din punct de vedere strategic nu mi se pare cea mai inspirata idee in cazul de fata. Uneori pot da rezultate, alteori efectul este invers. Daca se se supara aeroportul, poate sa ceara si insolventa datornicului, cu toate efectele care decurg de aici.
 
Ce legatura au cele doua aeroporturi? Compari mere cu pere ...Pot sa opereze mai mult de acolo ... si asa pe STR vor mari frecventa.

Verifica te rog tarifele. Este normal pentru o aerogara spoita sa arate ca noua sa ceara tarife hight class? Sau pt Ro cu toata aceasta schimbare a valorilor morale e normal?
 
Si, va rog frumos un lucru. Nu mai aruncati cu noroi in noul site. Se lucreaza la el de 2 ani. Intern. Cu o echipa de nici 10 oameni (manager intern + project manager & team inchiriate). Iar ce vedeti voi e undeva la nici 5% din ce se intampla in spatele portalului. Faptul ca cineva a dorit sa dea o lovitura de imagine si a decis trecerea in productie a unui produs beta nu se poate imputa echipei de dezvoltare.

Deoarece filozofia este “all intern” asta nu inseamna ca cineva, mai multi, nu dorm noptile aî utilizatorul final, si cel pe care se bazeaza aceasta afacere, sa se chinuie. Toate problemele intampinate de clienti sunt atent analizate. Iar cei ce nu-si fac treaba zboara. La figurat. Nu ne permitem verigi slabe in acest domeniu.


Cer senin
 
Conteaza produsul final .
Pe client nu-l intereseaza cati au muncit sau nu la site sau cine a lansat un produs beta . Daca ii da error la rezervare sau la check in, nu va fi deloc fericit.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Verifica te rog tarifele. Este normal pentru o aerogara spoita sa arate ca noua sa ceara tarife hight class? Sau pt Ro cu toata aceasta schimbare a valorilor morale e normal?
Esti in necunostinta de cauza. Tarifele sunt cu mult sub OTP, CLJ, TSR, IAS ;)